Konference: Odpočet do účinnosti nového zákona o veřejných zakázkách 2016 startuje

Rekapitulace změn – Hladký přechod na novou právní úpravu – Včasná příprava!

Dovolujeme si vás pozvat na již 7. tradiční celostátní konferenci, která přinese shrnutí změn a finální podoby nového zákona o veřejných zakázkách v ideálním čase jen pár týdnů před jeho předpokládanou účinností. Konkrétní dopady do praxe zadavatelů a dodavatelů, pokyny k účinnosti, to vše pohodlně na jednom místě z úst Vlastimila Fidlera a dalších vybraných odborníků, které jste na našich dřívějších konferencích vyhodnotili jako nejlepší. Těšíme se na Vás!

 

 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis zde. Děkujeme.

Přednáší: JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

Termín: 16. 3. 2016
Cena 4 990 Kč
bez DPH

Objednejte účast 2 a více osob z 1 organizace a získejte slevu 15 % pro každého!

Pro účastníky našich předchozích akcí o veřejných zakázkách a čtenářů časopisů Veřejné zakázky v praxi a Statutární zástupce firmy platí speciální sleva 30 % při uvedení hesla.

Program konference

Celostátní konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca do 16:15 hodin. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Úvodní slovo

Dopolední úvodní blok konference zajišťuje JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler, ředitel Odboru práva veřejných zakázek a koncesí na MMR ČR, spoluautor nového zákona o veřejném zadávání. 

Výběr z programu

  • Kdy přesně nabude nový zákon účinnosti?
  • V čem se bude jeho finální podoba lišit od projednávaného návrhu?
  • Rekapitulace nejzásadnějších novinek a změn!
  • Jaké lze očekávat změny v dohledu nad veřejnými zakázkami?
  • Jak přejít na nový režim a nedopustit se pochybení?
  • Na co obzvláště si mají dát pozor zadavatelé?
  • Co speciálně si mají s ohledem na nový zákon pohlídat dodavatelé?

Vystoupí například

  • JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler, ředitel Odboru práva veřejných zakázek a koncesí 
    na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR 
  • Mgr. Markéta Adámková, vedoucí Legislativního oddělení Odboru práva veřejných zakázek a koncesí 
    na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR 
  • Mgr. David Dvořák, Ph.D., partner advokátní kanceláře MT Legal, Právnické firmy roku 2015 pro veřejné zakázky, a místopředseda České společnosti pro stavební právo
  • Mgr. Jan Lašmanský, LL.M., senior advokát advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners se specializací na oblast veřejného sektoru a regulace

... a další odborníci z praxe a důležitých subjektů na poli veřejných zakázek

Časový harmonogram

Časový harmonogram

8:00–9:00 registrace účastníků v hotelu Artemis****

9:00–11:00 dopolední blok s diskusemi

11:00–11:30 coffee break ve foyer

11:30–13:15 polední blok s diskusemi

13:15–14:15 teplý oběd

14:15–16:15 odpolední blok s diskusemi

16:15 závěrečné slovo 

 

(změna programu vyhrazena)

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, U Sluncové 14, Praha 8, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar).

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

 

Souřadnice Artemis:

50° 5' 54.3083519" N
14° 28' 14.4814682" E

 

Konferenční sál hotelu Artemis

 

Více informací o hotelu viz tento odkaz.

Záměr konference

Nový zákon o zadávacích řízeních je klíčovou normou, která ovlivní veřejné investování v mnoha následujících letech. V účinnost musí vstoupit nejpozději v dubnu 2016. Je nejvyšší čas pro zadavatele, dodavatele i širší veřejnost seznámit se s nemalými změnami, které je čekají!

Přijďte se v jarním setkat s kolegy a odborníky, se spoluautory zákona a experty na veřejné zakázky a zjistěte, jaké principy a hlavně praktické dopady nový zákon přináší.

Autorem dopoledního bloku konference je opět JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler, ředitel Odboru práva veřejných zakázek a koncesí na MMR ČR a spoluautor nového zákona o zadávacích řízeních 2016.

Další informace naleznete v záložce Program.

Ohlasy aneb spokojení účastníci

Našich šesti předchozích konferencí o veřejných zakázkách se zúčastnilo již přes přes 1500 delegátů z celé ČR. Celkem jsme na konferencích přivítali za poslední čtyři roky již tisíce účastníků. Napsali nám například:

„Ač to nebývá často zvykem, (konference) naplnila očekávání.“ Petr Janský, Česká obchodní inspekce

„Včerejší akci hodnotím jako podařenou a jako jeden z velkých kladů hodnotím erudici přednášejících.“ Jan Kolbaba, technický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov

„Děkuji za bezvadně připravenou a po celou dobu parádně organizovanou konferenci. Vysoce oceňuji všechny, kdo se na její přípravě a průběhu podíleli.“ Ing. Rudolf Reil, vedoucí obchodně-právního odboru, Letov Letecká výroba, s.r.o.

„Konferenci považuji pro sebe za velmi přínosnou.“ Ondřej Behún, ředitel MARON CZ s.r.o.

„Potvrzuji, že se mi konference líbila.“ Miroslav Kos, generální ředitel Sweco Hydroprojekt a.s.

„Vážím si Vašeho profesionálního přístupu. Doporučím vás.“ Michal Riško, místopředseda představenstva, Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.

„Konference se mi líbila, určitě je mi přínosem do praxe.“ Kateřina Rydlová, jednatelka GARC Kladno s. r. o.

„Konference měla výbornou úroveň a pro nás a naší firmu bude velkým přínosem.“ Romana Bartschová, jednatelka Naturprodukt CZ s.r.o.

Komu je konference určena                                     

  • Zástupcům veřejného sektoru:

    • Starostům, ředitelům rozpočtových / příspěvkových organizací 
    • Všem osobám zodpovědným a zúčastněným v zadávání veřejných zakázek v rámci veřejných, dotovaných a sektorových zadavatelů
  • Uchazečům-dodavatelům a dalším zájemcům o problematiku veřejných zakázek:

    • Ředitelům dodavatelských firem + jejich zástupcům zodpovědným za veřejné zakázky
    • Odborné veřejnosti se zájmem o veřejné zakázky

Další informace

Konference se koná po hlavičkou odborného časopisu Veřejné zakázky v praxi. Každý účastník akce obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu dne a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Nakladatelství Forum je členem Asociace institucí vzdělávání dospělých od roku 2011

Semináře
PoÚtStČtSoNe
   1234
5678
9
1011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
«  prosinec 2016  »

Vzdělávací instituce akreditovaná MŠMT

Oblíbené
akciová společnostarchivacebenefitybezpečnost prácebezúhonnostbozpcestovní náhradyclocontrollingdaň z přidané hodnotydanědaně z příjmudaňové přiznánídaňový řáddaňový rájdelegovánídotace eudotazníkydovolenáDPČdphDPPdružstvo důchodové pojištěníe-commercee-shopekologieelektronická fakturaceelektronická poštaelektronický podpisenergetikaExcelexekuceexportfinanční analýzafinanční controllingfinanční plánováníhodnocení zaměstnancůimportinkluzeinsolvenceinspekce praceinvesticeit manažerjednatelkolektivní vyjednávání komanditní společnostkomunikacekomunikační dovednostikorespondencekoučinkkurzarbeitlikvidacelogistikamarketingmentoringmonitoringmotivace zaměstnancůmzdynáhrada mzdynemocenskánový občanský zákoníkobčanský soudní řádobchodní sděleníochranná známkaodboryodpadové hospodářstvíodpadyodpisy odpočet daněodpovědnostoffshoringoperační program podnikání a inovaceosobní údajeosvčoutsourcingpersonalistikapočítačové dovednostipodnikání na internetupojištěníPowerPointpožární ochranapracovní právopracovní úrazyproject managementprůmyslový vzorprvní pomocpublic relationsřízení zásobsouběh funkcíspamspisová služba společnost s ručením omezenýmspotřebitelské soutěžestatutární zástupcestavební zákonstimulace pracovníkůstrategie podnikuŠvarcsystémteleworkingubytovací zařízeníúčetnictvíveřejné zakázkyvyjednávánívýpočet nemocenskévysílání pracovníků do zahraničívzory dopisůvzory smluvWordzahraniční obchodzákon o obchodních korporacíchzákoník prácezaměstnávání cizincůživnostníkzpětná vazba