Seminář: Reklama na internetu

Sklik, Adwords, Pay Per Click kampaně, bannerová reklama, katalogové zápisy – aneb jak online reklamu připravit, zadat a hodnotit

Ovládnutí e-Marketingu je dnes pro většinu firem nutností. Každého obchodníka zajímá, jak prodat nebo zviditelnit vlastní výrobky nebo služby. Jednou z možností, jak toho na internetu dosáhnout, je placená reklama – Pay Per Click,  bannerová reklama nebo firemní zápisy v katalozích.

Chcete přihlásit více účastníků z jedné organizace? V tom případě každý získá 15% slevu z ceny!

Plus speciální akce: slevu 15 % získává rovněž každý, kdo se zúčastnil semináře eMarketing.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis zde. Děkujeme.

Přednáší: Ing. Vladimír Vaněk, Mgr. Jana Muroňová

Termín: 24. 11. 2010
Místo: Praha 4 City
Cena 4 950 Kč
bez DPH

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

 

PPC

  • Základní pojmy a termíny
  • Jak funguje PPC reklama
  • Hlavní PPC systémy
  • Založení a správa PPC účtu

      ° Optimalizace kampaní

      ° Strukturování kampaní

      ° Práce s klíčovými slovy

      ° Psaní textů inzerátů

  • Případová studie a shrnutí

 

FIREMNÍ ZÁPISY

  • Základní pojmy a termíny
  • Jaká je výhoda firemního zápisu
  • Proč budovat zpětné odkazy
  • Jak funguje Seznam.cz katalog Firem
  • Katalog Najisto.cz a Trade.cz

 

BANNEROVÁ REKLAMA

  • Základní pojmy a termíny
  • Kde bannery najít a kolik stojí
  • Kdy bannery využívat a jaký je jejich přínos

 

Diskuse

Akce se koná v prostorách Konferenčního centra City, Na Strži 1702/65, 140 62 Praha 4 – Pankrác. 

 

Doprava:

Metrem na stanici metra C – Pankrác, dále pak pěšky cca 50 m. Jedná se o nízkou stavbu s nápisem Konferenční centrum City. Směrovky k příslušnému sálu budou viditelně umístěny u vchodu do budovy.

Parkovat lze přímo v okolí konferenčního centra, popř. v garážích OC Arkády-Pankrác (zdarma pouze 3 hodiny).

 

 

 

Cíl semináře:

Potřebujete vědět jak úspěšně založit PPC kampaně v systémech Google Adwords, Sklik  nebo Facebook? Zajímá Vás do jakého internetového katalogu zapsat Vaší společnost? Chcete si zadat bannerovou reklamu? Nebo váháte, jaká forma online reklamy je pro váš typ podnikání nejefektivnější a rádi byste srovnali jejich přínos?

Hlavním cílem tohoto semináře je naučit Vás tvořit kampaně na správných základech. Dozvíte se, jak správou svých kampaní můžete ovlivnit jejich výkon a znásobit návratnost vložených prostředků. Dále také jak vybrat vhodná klíčová slova a napsat poutavé texty inzerátů (copywriting). Ukážeme si, co jsou konverze a jaké jsou možnosti sledování návratnosti investic. Na semináři se detailně seznámíte s PPC reklamou, která v současnosti patří mezi nejefektivnější formy reklamy na českém internetu. V neposlední řadě se zaměříme na praktické ukázky správy PPC účtů.

V oblasti internetových katalogů Vám poradíme, kde Vaší společnost zapsat a jak získat největší účinnost zápisů. Zaměříme se na největší české internetové katalogy společnosti Seznam.cz a Centrum.cz. Představíme si i možnosti, kdy a jak použít bannerovou reklamu pro vaši společnost.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Reklama na internetu je určen marketingovým pracovníkům, obchodníkům, správcům eshopů, majitelům firem a všem dalším, kteří se chtějí vzdělat v možnostech, které dnes nabízí online reklama na internetu. Seminář je vhodný pro začátečníky a středně pokročilé.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Nakladatelství Forum je členem Asociace institucí vzdělávání dospělých od roku 2011

Semináře
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
2223
24
25262728
293031    
«  srpen 2016  »

Vzdělávací instituce akreditovaná MŠMT

Oblíbené
akciová společnostarchivacebenefitybezpečnost prácebezúhonnostbozpcestovní náhradyclocontrollingdaň z přidané hodnotydanědaně z příjmudaňové přiznánídaňový řáddaňový rájdelegovánídotace eudotazníkydovolenáDPČdphDPPdružstvo důchodové pojištěníekologieelektronická fakturaceelektronická poštaelektronický podpisenergetikaExcelexekuceexportfinanční analýzafinanční controllingfinanční plánováníhodnocení zaměstnancůimportinkluzeinsolvenceinspekce praceinvesticeit manažerjednatelkolektivní vyjednáváníkomanditní společnostkomunikace komunikační dovednostikorespondencekoučinkkurzarbeitlikvidacelogistikamarketingmentoringmonitoringmotivace zaměstnancůmzdynáhrada mzdynemocenskánový občanský zákoníkobčanský soudní řádobchodní sděleníochranná známkaodboryodpadové hospodářstvíodpadyodpisyodpočet daněodpovědnost offshoringoperační program podnikání a inovaceosobní údajeosvčoutsourcingpersonalistikapočítačové dovednostipojištěníPowerPointpožární ochranapracovní právopracovní úrazyproject managementprůmyslový vzorprvní pomocpublic relationsřízení zásobsouběh funkcíspamspisová službaspolečnost s ručením omezenýmspotřebitelské soutěžestatutární zástupce stavební zákonstimulace pracovníkůstrategie podnikuŠvarcsystémteleworkingubytovací zařízeníúčetnictvíveřejné zakázkyvyjednávánívýpočet nemocenskévysílání pracovníků do zahraničívzory dopisůvzory smluvWordzahraniční obchodzákon o obchodních korporacíchzákoník prácezaměstnávání cizincůzpětná vazba