Jak po telefonu dostanete to, co chcete

29. 6. 2015

Stále více firem v dnešní době zkouší různé metody prodeje s cílem dosáhnout co největšího zisku.  Pokud zákazníci nepoloží telefon hned v úvodu, tak ve většině případů použijí mnoho námitek, proč si produkt/službu nekoupit, nejsou-li o něm přesvědčeni.

Úspěšné překročení námitek je příležitost k uzavření obchodu. Musíte je chápat pozitivně a nepromarnit pravou chvíli. Berte každou námitku jako příležitost a účinný nástroj pro další obchod, jen tak můžete na trhu obstát.

Je důležité si uvědomit, že různí zákazníci mají na stejný výrobek různé požadavky.

Musíte si připravit na otázku klienta „co z toho budu mít já? “ jasnou odpověď. Úspěšně zvolená strategie, argumentace a ověřené know-how budou klíčem k Vašemu úspěchu.

Poradíme Vám, jak na to.