Konec roku znamená velké hodnocení a harmonizaci cílů

22. 11. 2013

Období velkého plánování ve firmách a organizacích se pozvolna přelévá do fáze vyhodnocování výsledků, zdarů a nezdarů jednotlivých zaměstnanců.

Personalisty a vedoucí pracovníky tak čeká nezáviděníhodný úkol vyžadující nejen zkušenosti, ale také vynikající komunikační dovednosti, které se musejí osvědčit zejména při jednání s problematickými zaměstnanci. S každým podřízeným pracovníkem je třeba vést hodnoticí pohovor, jehož výsledkem by mělo být poskytnutí vzájemné zpětné vazby, silnější motivace k práci a nastavení profesních cílů pro další rok sladěných s celkovým směřováním společnosti.

Je to velká příležitost k hledání nových cest ke vzájemné spokojenosti, na kterou se rozhodně vyplatí pečlivě připravit. Dobře motivovaný zaměstnanec se následně odmění loajalitou a ochotou pracovat i za ztížených podmínek či zhoršené finanční situace.

Přijďte sdílet své zkušenosti a nechte se inspirovat osvědčenými metodami a postupy na workshopu Roční hodnocení zaměstnanců - jak ho provést?, který se pod vedením zkušené lektorky Ing. Štěpánky Uličné, Ph.D. uskuteční ve čtvrtek 30. ledna 2014. Přihlášku naleznete pod tímto odkazem zde.