Vytěžte obchodní příležitost z dat, která k vám proudí bez ladu a skladu

31. 7. 2015

Ještě před několika málo lety neměly menší a středně velké firmy nástroje na zpracování dat potřebných při prodeji zboží, služeb, tvorbě akčních nabídek či v logistice – to bylo výsadou jen finančně silných nadnárodních korporací. V praxi však nastávají situace, kdy má smysl o zvyšování objemu dat ve firmě jakékoliv velikosti cíleně usilovat a následně je efektivně využít.

Poznejte příklady práce s daty nejen ve strukturované, ale i v nestrukturované podobě, s nimiž se setkáváme například u telefonních hovorů, textů, komentářů či doporučení. V našem e-Semináři se zaměříme se na to, kdy je vhodné tato data použít a jaké jsou možnosti jejich zpracovávání.

Ukážeme si příklady nástrojů pro práci s těmito daty. Zhodnotíme jejich výhody a nevýhody i případnou relevanci vzhledem k řešení problémů jednotlivých firem. Sami posoudíte, který nástroj by zhruba odpovídal vašim potřebám. Nebudeme se přitom věnovat pouze nabídkám velkých IT firem. Pokusíme se najít finančně dostupné řešení pro každého.