Mgr. Josef Pojsl
Další autoři
Mgr. Pavel Řehák
Pavel Řehák je absolventem Fakulty bezpečnostně právní Policejní akademie ČR v Praze, v současnosti pokračuje ve svém vzdělávání na Právnické fakultě Univerzity Karlovy.V právním oddělení společnosti DC GROUP s.r.o. působí od konce roku 2012. Specializuje se na vymáhání pohledávek v oblasti soudního, exekučního a insolvenčního řízení.
Ing. Štěpán Chalupa
Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.
JUDr. Barbora Karo
Bára je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners.Bára je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners. Pochází z Českých Budějovic a v Praze vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, kde v roce 2006 získala titul Mgr. a v roce 2007 titul JUDr. Advokátkou je Bára od roku 2010.
Před založením advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners Bára více než 10 let působila v největší české advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, kde se specializovala na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru, a to jak na straně orgánů veřejné správy, tak na straně soukromých subjektů.
Bára k oblasti veřejného investování pravidelně publikuje a přednáší na odborných seminářích a konferencích.
Ing. Drahuše Šefčíková
Drahuše Šefčíková je školní inspektorka České školní inspekce Plzeňského inspektorátu.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.