Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru v příkladech, otázkách a odpovědích – ukázka prémiové verze

VEDENÍ SPISOVÉ SLUŽBY V SOULADU S AKTUÁLNÍ LEGISLATIVOU strana 2 A.1 Máte pocit, že tzv. elektronizace práci s dokumenty zázračně nezměnila, ale naopak problémy papírového světa spíše plynule přesunula do světa digitálního?  ANO  NE Máte pocit, že neustále něco hledáte? Je spisovna (archiv) vaší organizace v takovém stavu, že nelze nic nalézt?  ANO  NE Má většina pracovníků ve vaší organizaci v dokumentech pořádek, a přesto systém nefunguje?  ANO  NE Považuje vedení vaší organizace dokumenty a práci s nimi za zátěž?  ANO  NE Zajišťuje ten, kdo má na starosti správu dokumentů, vedle této činnosti ještě několik jiných?  ANO  NE Považují se ve vaší organizaci uložení dokumentů a starost o ně za činnosti, které může vykonávat každý?  ANO  NE Pokud jste na výše uvedených otázkách neshledali nic zásadní- ho, pak vězte, že je podoba spisové služby ve vaší organizaci na velmi vysoké úrovni. Všichni ostatní mohou věnovat níže uvedenému textu náležitou pozornost. Podle mého názoru vás bude většina. Níže uvedený text v této kapitole se snaží vyhnout konkrét- ním zákonům, vyhláškám a paragrafům (i když to není vždy možné), které v jednotlivých fázích spisové služby detailněji

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE4OTQ3