Logopedárium od A do Ž – ukázka prémiové verze

OBSAH strana 1 říjen 2020 1. Řečový vývoj a opožděný řečový vývoj 1.1 Počátky dětského řečového vývoje 1.2 Prevence poruch řeči 1.3 Otázka kompetencí v oboru logopedie 1.4 Opožděný vývoj řeči 1.5 Řečový vývoj v bilingvní rodině a interkulturní výchova 1.6 Fonologické uvědomování u dětí předškolního věku 1.7 Jazykové roviny řeči – součást ontogenetického vývoje 2. Vývojové poruchy a logopedické vady 2.1 Diferenciální diagnostika vývojových poruch řeči 2.2 Vývojová dysfázie 2.2.1 Terapie vývojové dysfázie 2.3 Dyslalie 2.3.1 Přípravná cvičení, která lze provádět v rámci činností v rodině i v MŠ 2.4 Vývojová dysartrie 2.5 Balbuties – koktavost 2.5.1 Terapie koktavosti u dětí a žáků 2.6 Tumultus sermonis – breptavost 2.7 Mutismus 2.8 Sluchové postižení 2.8.1 Rozvoj funkční komunikace u dětí s kochleárním implantátem 2.9 Dysfagie u dětí 2.10 Palatolalie – rozštěpy v orofaciální oblasti 2.11 Hyperkinetická dysfonie u dětí 2.12 Komunikace s dětmi s poruchami autistického spektra 2.13 Narušená komunikační schopnost u dětí se zrakovým postižením 2.14 Problematika komunikace dětí s mentálním postižením 2.15 Podpůrná opatření pro žáky s narušenou komunikační schopností 3. Dechová cvičení a hry 3.1 Hry s brčkem 3.2 Dechová cvičení v kruhu 3.3 Foukáme jako vítr 3.4 Hrátky s dechem 3.5 Já a můj dech 3.6 Motivační hry s dechem 3.7 Dýchám, dýcháš, dýcháme – správným dýcháním ke zdraví

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE4OTQ3