Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole – ukázka

Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole | strana 1 | OBSAH OBSAH I. KAPITOLA | Systémová podpora v praxi mateřské školy a změny v koncepci společného vzdělávání . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 Společné vzdělávání optikou České školní inspekce . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 Základní přehled změn v problematice SVP u dětí předškolního věku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami a problematika podpůrných opatření . . . . . . 7 Příloha č. 1: Vzorový dokument: Informovaný souhlas se závěry Příloha č. 2: Vzorový dokument: Informovaný souhlas se zpracováním osobních údajů Příloha č. 3: Vzorový dokument: Plná moc Příloha č. 4: Vzorový dokument: Anamnéza – Anamnestické údaje o rodině a dítěti Příloha č. 5: Vzorový dokument: Žádost o odborné vyšetření v SPC Příloha č. 6: Vzorový dokument: Zpráva MŠ o dítěti Příloha č. 7: Vzorový dokument: Dotazník pro učitele MŠ Příloha č. 8: Vzorový dokument: Žádost zákonných zástupců o vyšetření v PPP Příloha č. 9: Vzorový dokument: Pedagogická zpráva MŠ Příloha č. 10: Vzorový dokument: Dotazník mimořádného nadání dítěte 4–6 let II. KAPITOLA | Česká školní inspekce a problematika dítěte s SVP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 Základní vymezení České školní inspekce . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 Česká školní inspekce a oblast speciálních vzdělávacích potřeb . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 Příloha č. 11: Plán hlavních úkolů České školní inspekce na šk. r. 2019/2020 Příloha č. 12: Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání 2019/2020 Bonus 1: Hospitační záznam PV ČŠI 2017/2018 Bonus 2: Soubor indikátorů rozvoje sociální gramotnosti pro předškolní vzdělávání III. KAPITOLA | Metodická podpora učitele a ředitele mateřské školy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 Vymezení dětí, žáků a studentů s SVP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 Odůvodnění změn vyplývajících z novely inkluzivní vyhlášky . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy