Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole – ukázka
strana 36 | Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole III. METODICKÁ PODPORA UČITELE A ŘEDITELE MATEŘSKÉ ŠKOLY KAPITOLA | Ukázka plánu pedagogické podpory v mateřské škole Plán pedagogické podpory dítěte v mateřské škole OSOBNÍ ÚDAJE DÍTĚTE Jméno dítěte: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bydliště: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Datum narození: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Zákonný zástupce: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Název školy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Třídní učitelé (osoby zodpovědné za vzdělávání dítěte s SVP): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Třída: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Školní rok: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Datum vyhotovení: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Důvod k přistoupení sestavení PLPP: Snaha řešení opakovaných problematických projevů chování dítěte – záchvaty vzteku provázené pláčem, házení předměty, útočné jednání vůči předmětům a dětem. Odmítání výchovně-vzdělávací činnosti, preference opakované spontánní hry. Vyhodnocení PLPP plánováno ke dni: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . CHARAKTERISTIKA DÍTĚTE A POPIS JEHO OBTÍŽÍ XY je velmi bystré, vnímavé dítě plné energie. Prožívá vše naplno, energicky. Jak radost, tak smutek či vztek. Je akceptováno kolektivem vrstevníků, avšak vzhledem k problematickým projevům chování se jej děti začínají obávat a stranit. I přes snahu pedagogů a jejich intervenci dochází k obavám dětí, že budou nečekaně udeřeny či jinak fyzicky intervenovány. Řeč je agramatická. Slovní zásoba omezená, neodpovídá dítěti ve věku čtyř let.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy