Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole – ukázka
Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole | strana 49 IV. | KAPITOLA KOMUNIKACE A SPOLUPRÁCE RODINY A ŠKOLY Zásadní otázky, které je nutné před příchodem dítěte s SVP do mateřské školy položit a také zodpovědět, jsou shrnuty do čtyř kroků Auditu procesu přijetí dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami do MŠ. S realizací systémové podpory inkluzivního vzdělávání však v jednotlivých krocích postupu spatřujeme stále větší smysl a význam. Krok 1: Časová struktura Bez komunikace není možná spolupráce. Časová struktura Před příchodem do MŠ 1.–3. týden v MŠ 3.–5. týden v MŠ Detailní audit – diagnostika dovedností, vědomostí, návyků dítěte Úroveň socializace Metodika prevence sociálněpatologických jevů Setkání s rodiči, zjišťování informací Informování pedagogického týmu Hodnocení, tvorba IVP Nastavení výchovně-vzdělávacích strategií
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy