Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole – ukázka

strana 2 | Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole OBSAH | Organizace vzdělávání dětí, žáků a studentů s SVP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 Plán pedagogické podpory . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31 Doporučení a zprávy ŠPZ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Individuální vzdělávací plán dítěte s SVP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 Příloha č. 13 : Vzorový dokument: Předloha PLPP pro využití v MŠ Příloha č. 14 : Vzorový dokument: Doporučení pro vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole Příloha č. 15 : Vzorový dokument: Doporučení pro vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami ve školském zařízení Příloha č. 16 : Vzorový dokument: Plán pedagogické podpory (PLPP) Příloha č. 17 : Vzorový dokument: Zpráva školského poradenského zařízení Příloha č. 18 : Vzorový dokument: Rozhodnutí ředitele školy o vzdělávání podle IVP Příloha č. 19 : Vzorový dokument: Individuální vzdělávací plán dítěte v mateřské škole Příloha č. 20 : Vzorový dokument: Individuální vzdělávací plán Příloha č. 21 : Vzorový dokument: Náležitosti IVP dítěte s mimořádným nadáním v MŠ Příloha č. 22 : Článek: Nadané děti – možnosti identifikace a podpory jejich rozvoje Příloha č. 23: Článek: Využití Gardnerovy teorie mnohočetné inteligence IV. KAPITOLA | Komunikace a spoluprace rodiny a školy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 Metodika postupu při přijímání dítěte s SVP – audit dovedností dítěte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 Specifikace komunikace s rodiči dítěte s SVP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 Řešení otázky tzv. revize . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 Medikace a zdravotnické úkony ve školách . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 Příloha č. 24: Článek: Typologie problémových rodičů Příloha č. 25: Článek: Profesní kompetence pedagoga – profesionální komunikace Příloha č. 26: Schéma revizního procesu V. KAPITOLA | Asistent pedagoga . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 Spolupráce v pedagogickém týmu – otázka profesních kompetencí . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64 Náplň práce, povaha personální podpory . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68 Financování pozice asistenta pedagoga po 1. 1. 2020 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 Kvalifikační předpoklady, studium . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy