Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole – ukázka
strana 34 | Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole III. METODICKÁ PODPORA UČITELE A ŘEDITELE MATEŘSKÉ ŠKOLY KAPITOLA | Realizace I. stupně podpůrných opatření Krok 1: Vyhodnocení pedagogické diagnostiky. Krok 4: Seznámení zákonného zástupce s PLPP. Krok 6: Žádost školy o poskytnutí poradenské pomoci u ŠPZ (PPP, SPC). Krok 2: Konzultace se zákonným zástupcem dítěte. Krok 5: Vyhodnocení PLPP učiteli a konzultace závěrů se zákonným zástupcem. Krok 3: Osoba pověřená ředitelem školy zpracuje PLPP. Graf 4: Jednotlivé kroky MŠ při realizaci 1. stupně podpůrných opatření Poznámka: Systém je realizován u dítěte, které v době nastavení 1. stupně podpůrných opatření nebylo diagnostikováno ŠPZ. Škola může v 1. stupni PLPP pokračovat, aniž by byla nutná intervence ŠPZ, pokud jsou nastavená opatření pro školu i zákonného zástupce akceptovatelná a dostatečná. Zpráva a doporučení ŠPZ se vydávají do 30 dnů ode dne ukončení posuzování speciálních vzdělávacích potřeb dítěte , nejpozději však do tří měsíců ode dne přijetí žádosti o poskytnutí poradenské pomoci školským poradenským zařízením; tato lhůta se prodlužuje o dobu nezbytnou k obstarání posouzení podstatných skutečností ke stanovení podpůrných opatření jiným odborníkem.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy