Akreditovaný seminář: Jak zvládnout krizovou komunikaci s problémovými pedagogy, rodiči a žáky?

Akreditovaný seminář: Jak zvládnout krizovou komunikaci s problémovými pedagogy, rodiči a žáky?

Náročné situace a konflikty ve škole

Termín: 22. 9. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Děti vám odmlouvají a nerespektují pravidla? Rodiče s vámi jednají bez respektu nebo vás slovně napadají? Kolegové ignorují vaše pokyny? Krizová komunikace je nejčastějším problémem dnešních škol, učitelé si totiž rady ve vyhrocených situacích. Zúčastněte se praktického školení, které vás připraví na ty nejhorší možné situace.

Seminář má akreditaci MŠMT: Č.j.: MSMT- 11590/2020-4-335. Účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

 I za tento seminář získáte body, které se vám automaticky započítávají do naší letní akce! Více informací zde.

4 990 Kč
bez DPH

Seminář má akreditaci MŠMT: Č.j.: MSMT- 11590/2020-4-335. Účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

Cíl školení

Jedním z největších aktuálních problému ve školství je krizová komunikace. Stále menší míra pochopení ze strany rodičů, neovladatelné a neukázněné děti, vyhořelí učitelé. Na praktickém školení proto poradíme, co funguje a co se vyplácí a co naopak generuje problémy a nedorozumění. Na typologii rodičů si ukážeme snazší nastavení komunikačních systémů - odlišnosti v jejich přístupu, požadavcích a očekáváních. Zároveň poradíme, jak se vyhnout konfliktním situacím a jak reagovat na slovní napadání.

Nepříjemní a nespokojení rodiče a studenti již nebudou vaší noční můrou, ale budete vědět, jak s nimi vést rozhovor, aniž byste se dostali do patové situace

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je školení určeno

Školení je určeno všem pedagogickým pracovníkům.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. 

 

PROGRAM PŮLDENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-16,00 hod.)

1. Nastavení pravidel a podmínek pro úspěšnou komunikaci a spolupráci
Co funguje a co se vyplácí a co naopak generuje problémy a nedorozumění
2. Komplikované postavení učitele – jakých zásad se držet?
Klientský přístup, který je rodiči stále více vyžadován – jak jej pro školu optimálně nastavit a aktivně řídit?
3. Nastavení komunikačních pravidel v rámci učitelského sboru
Vzájemný respekt, komunikační pravidla a meze
4. Postup pedagoga při slovním napadání ze strany žáka
Jak reagovat v rámci třídního kolektivu, jak s žákem dále pracovat
5. Role a úkoly školy, zřizovatele i rodičů – na čem trvat a nepolevovat?
Jak vymezit kompetence a jak určit optimální nastavení
6. Typologie rodičů – jak vytipovat postupy komunikace?
Odlišnosti v jejich přístupu, požadavcích a očekáváních. Odlišnosti ve formách komunikace ze strany školy
7. Konfliktní situace a konfliktní rodiče – jak se bránit?
Předcházení problémům i ochranné systémy školy
8. Sebezkušenostní cvičení – kdo je připraven, není překvapen!
Modelová situace – nácvik řešení
9. Agrese a agresivita
Emoce, které jsou silnější než my. Jsou vůbec normální?
10. Neverbální komunikace
Co vlastně hraje skutečnou roli v rozhovoru? Mohu to ovlivnit?
11. Emoce versus rozum
Proč nefunguje zachovat klid, když jsem v panice?

Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Mgr. Martina Viewegová

Mgr. Martina Viewegová působila jako lektorka Národního centra bezpečnějšího internetu, je psycholožkou a psychoterapeutkou léčící následky šikany v širokém kontextu v praxi.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

4 990 Kč
bez DPH