Logo AIVD
Seminář

Seminář: Cross-selling a Up-selling

Zvyšte počet objednávek od vlastních zákazníků pomocí cross-sellu a up-sellu

Termín: 3. 3. 2010

Seminář: Cross-selling a Up-selling

Za situace, kdy jsou marketingové rozpočty ve firmách drtivě tlačeny směrem dolů, vzrůstá naopak důležitost opakovaných či rozšířených prodejů stávajícím zákazníkům nepoměrně levnějšími, ale o to účinnějšími metodami cross-sellingu a up-sellingu. Neboli jak rozšířit objednávku zákazníka na příbuzné produkty a doplňky, nebo jak zákazníka převést na kvalitnější a dražší produkty našeho portfolia.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využít všech možností prodeje vlastnímu zákazníkovi, který již má s Vaší firmou pozitivní zkušenost. Pokud dokážete odhalit a předvídat potřeby klienta a být s ním zároveň v dostatečném kontaktu, můžete si otevřít nové obchodní příležitosti. K tomu se výborně hodí úspěšné a prověřené prodejní modely cross-sellingu a up-sellingu. Firmy při jejich aplikaci pracují aktivně s vlastní zákaznickou databází a příležitostmi. Dokáží o klienta aktivně pečovat, zavazovat si ho a přitom nejenže realizují nové prodeje, ale šetří náklady na extenzivní marketing, u kterého může být response rate, vzhledem k dnešní utlumené poptávce, velmi slabý. Pro úspěšné zavedení cross-sellingu a up-sellingu je důležité, aby firmy disponovaly zároveň analytickými schopnostmi, ale i intuicí a předvídavostí, s jakými „načítají“ přání svých klientů. Po úspěšném zavedení cross-sellingového a up-sellingového modelu dochází k blahodárnému zvýšení výnosovosti na jednoho zákazníka a tento zlepšující se ukazatel, který lze mimochodem snadno měřit, příznivě ovlivní profitabilitu Vaší firmy.    

Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

Komu je seminář určen:

Seminář „Cross selling a Up selling“ je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, obchodníkům a vedoucím zákaznických servisů, kteří usilují o vyšší ziskovost a posílení vlastní konkurenceschopnosti na trhu.  

 

Podmínky účasti:

Jsou k vaší dispozici zde

Program:

 

· Cross-selling – jak prodat současně ještě další související produkt nebo doplněk, příklady z praxe a možné aplikace v různých typech firem a prodejů

· Up-selling – jak proměnit zájem zákazníka a nabídnout produkt vyšší a dražší kategorie, příklady z praxe a možné aplikace v různých typech firem a prodejů

· Noví klienti: jak uplatnit metody cross-sellingu a up-sellingu u nových klientů, kteří realizují objednávku právě teď

· Stávající klienti: Jak uplatnit metody cross-sellingu a up-sellingu u stávajících klientů, kteří si u nás dlouho nic nekoupili, jak můžeme tyto zákazníky znovu zaujmout a oslovit

· Segmentace: jak se vyznat ve vlastních zákaznících, jak je dělit

· Prémiové zákazníci: Jak identifikovat prémiové zákazníky, kteří přinášejí maximální profit, a co jim nabídnout

· Slabí zákazníci: Jak odhalit slabé zákazníky, kteří přinášejí minimální nebo záporný profit, a jak je pomocí cross-sellingu a up-sellingu přeřadit do výnosovější skupiny

· Jak dát zákazníkovi příležitost, aby u nás utratil více

· Jak okamžitě zvýšit zákazníkovu útratu

· Jak zvýhodnit stávající zákazníky

· Slevy: patří do cross-sellingu a up-sellingu?

· Slevy versus výnos: O kolik musíme po slevě zvýšit prodej? Kolik nás stojí zbytečné slevy?

· Diskuse a brainstorming nad konkrétními případy účastníků semináře


 

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.