Cíl semináře:
V dnešním tržním hospodářství je naprosto nezbytné využít všech možností prodeje vlastnímu zákazníkovi, který již má s Vaší firmou pozitivní zkušenost. Pokud dokážete odhalit a předvídat potřeby klienta a být s ním zároveň v dostatečném kontaktu, můžete si otevřít nové obchodní příležitosti. K tomu se výborně hodí úspěšné a prověřené prodejní modely cross-sellingu a up-sellingu. Firmy při jejich aplikaci pracují aktivně s vlastní zákaznickou databází a příležitostmi. Dokáží o klienta aktivně pečovat, zavazovat si ho a přitom nejenže realizují nové prodeje, ale šetří náklady na extenzivní marketing, u kterého může být response rate, vzhledem k dnešní utlumené poptávce, velmi slabý. Pro úspěšné zavedení cross-sellingu a up-sellingu je důležité, aby firmy disponovaly zároveň analytickými schopnostmi, ale i intuicí a předvídavostí, s jakými „načítají“ přání svých klientů. Po úspěšném zavedení cross-sellingového a up-sellingového modelu dochází k blahodárnému zvýšení výnosovosti na jednoho zákazníka a tento zlepšující se ukazatel, který lze mimochodem snadno měřit, příznivě ovlivní profitabilitu Vaší firmy.
Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.
Komu je seminář určen:
Seminář „Cross selling a Up selling“ je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, obchodníkům a vedoucím zákaznických servisů, kteří usilují o vyšší ziskovost a posílení vlastní konkurenceschopnosti na trhu.
Podmínky účasti:
Jsou k vaší dispozici zde.