Logo AIVD
E-Learning

e-Learning: Prodejce po telefonu nové generace

Jak z "nemám čas" v mžiku udělat "koupím si"

Termín: 8. 3. 2019 - 22. 3. 2019

e-Learning: Prodejce po telefonu nové generace

Pracovní pozice prodejce po telefonu je jednou z těch nejnáročnějších. V praxi na ni mnoho lidí nadává, ale ve skutečnosti má jenom málokdo dostatek odhodlání ji dělat. Operátoři se často musí potýkat s nepřístupnými zákazníky, které potřebují nadchnout a přesvědčit o svém produktu. Nejnovější trendy v telefonním prodeji a tipy, jak lépe prodávat, komplexně postihne třímodulový e-learning, který lze využít jako neocenitelnou pomůcku pro stávající operátory či k onboardingu nových zaměstnanců.

2 490 

bez DPH a expedičních nákladů.


Cíl e-learningu

Cílem e-learningu Prodejce po telefonu nové generace je ukázat účastníkům, jak zlepšit svoje prodejní schopnosti, aby dosáhli vyšších prodejů. Pomůže jim pochopit psychologii zákazníků a připraví je i na nečekané vývoje telefonního hovoru včetně zvládání agresivního volajícího. Pochopí důležitost a vhodnost improvizace a budou správně prosazovat obchodnickou asertivitu. Stranou nezůstanou ani návody na zvládání stresu, postupy k porozhovorové analýze s návrhy ke zlepšení či tipy pro efektivní evidenci dat.

Prohlédněte si detailní program e-learningu. 

Komu je e-learning určen

E-learning je určen telefonním prodejcům, team leaderům call center a pracovníkům zákaznického servisu.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.

 

Program

Každý týden od nás obdržíte jednu výukovou lekci. Záleží pouze na vás, kdy si danou lekci prostudujete. 

 

1. LEKCE (od 8. 3. 2019): Argumentační schopnosti

– Co musím vědět o svém zákazníkovi
– Jak se připravit na hovor?
– Jak nadchnout pro daný produkt i zákazníka
– Jak na správnou a efektivní argumentaci
– Různé techniky vyjednávání a kdy je použít
– Typy klientů a jejich reakce              

2. LEKCE (od 15. 3. 2019): Jak vést správný prodejní hovor

– Jak pozdravit a začít hovor
– Způsoby dotazovaní
– Struktura rozhovoru a potřeby klientů
– Dané scénáře a improvizace
– Cross sales aneb vždy můžete něco prodat
– Vyhodnocování hovorů a jejich evidence

3. LEKCE (od 22. 3. 2019): Jak zvládat stres i negativní reakce a nezbláznit se

– Jak ze sebe shodit pocity stresu po celém dni
– Jak si nic nebrat osobně
– Komunikace s rozčileným klientem
– Psychologické triky: empatií k uklidnění volajícího
– Jakých odpovědí a slov se vyvarovat
– Nejčastější chyby při telefonování

 

 


Také doporučujeme