e-Learning: Prodejce po telefonu nové generace

e-Learning: Prodejce po telefonu nové generace

Jak z "nemám čas" v mžiku udělat "koupím si"

Termín: 8. 3. 2019 – 22. 3. 2019
Místo konání: Název místa konání

Pracovní pozice prodejce po telefonu je jednou z těch nejnáročnějších. V praxi na ni mnoho lidí nadává, ale ve skutečnosti má jenom málokdo dostatek odhodlání ji dělat. Operátoři se často musí potýkat s nepřístupnými zákazníky, které potřebují nadchnout a přesvědčit o svém produktu. Nejnovější trendy v telefonním prodeji a tipy, jak lépe prodávat, komplexně postihne třímodulový e-learning, který lze využít jako neocenitelnou pomůcku pro stávající operátory či k onboardingu nových zaměstnanců.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl e-learningu

Cílem e-learningu Prodejce po telefonu nové generace je ukázat účastníkům, jak zlepšit svoje prodejní schopnosti, aby dosáhli vyšších prodejů. Pomůže jim pochopit psychologii zákazníků a připraví je i na nečekané vývoje telefonního hovoru včetně zvládání agresivního volajícího. Pochopí důležitost a vhodnost improvizace a budou správně prosazovat obchodnickou asertivitu. Stranou nezůstanou ani návody na zvládání stresu, postupy k porozhovorové analýze s návrhy ke zlepšení či tipy pro efektivní evidenci dat.

Prohlédněte si detailní program e-learningu. 

Komu je e-learning určen

E-learning je určen telefonním prodejcům, team leaderům call center a pracovníkům zákaznického servisu.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.

 

Program

Každý týden od nás obdržíte jednu výukovou lekci. Záleží pouze na vás, kdy si danou lekci prostudujete. 

 

1. LEKCE (od 8. 3. 2019): Argumentační schopnosti

- Co musím vědět o svém zákazníkovi
- Jak se připravit na hovor?
- Jak nadchnout pro daný produkt i zákazníka
- Jak na správnou a efektivní argumentaci
- Různé techniky vyjednávání a kdy je použít
- Typy klientů a jejich reakce              

2. LEKCE (od 15. 3. 2019): Jak vést správný prodejní hovor

- Jak pozdravit a začít hovor
- Způsoby dotazovaní
- Struktura rozhovoru a potřeby klientů
- Dané scénáře a improvizace
- Cross sales aneb vždy můžete něco prodat
- Vyhodnocování hovorů a jejich evidence

3. LEKCE (od 22. 3. 2019): Jak zvládat stres i negativní reakce a nezbláznit se

- Jak ze sebe shodit pocity stresu po celém dni
- Jak si nic nebrat osobně
- Komunikace s rozčileným klientem
- Psychologické triky: empatií k uklidnění volajícího
- Jakých odpovědí a slov se vyvarovat
- Nejčastější chyby při telefonování

 

 

e-Learning

e-Learning

e-Learning probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

e-Learning budete absolvovat v pohodlí domova či kanceláře bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. Záleží pouze na vás, kdy si danou lekci prostudujete.

  • V každé lekci řada interaktivních prvků, díky kterým si hravou a zábavnou formou ihned ověříte, jak jste všemu porozuměli – kvízy, testy, dialogové karty, prezentace a další.
  • Prakticky strukturovaný, multimediální obsah – graficky zvýrazněné úkoly, praktická doporučení, důležité rady...
  • Přehledná a funkční navigace, která je u jednotlivých lekcí vždy po ruce.
  • Kompletní obsah i všechny související informace na jediné webové stránce – nemusíte nic stahovat ani instalovat.
  • Bezplatný odpovědní servis formou jednoduchého kontaktního formuláře – písemnou odpověď od odborníka získáte e-mailem nejpozději do jednoho týdne.