e-Seminář: Jak pracovat ve Wordu efektivněji a rychleji

e-Seminář: Jak pracovat ve Wordu efektivněji a rychleji

Praktické tipy, jak pracovat s textovým editorem na profesionální úrovni

Termín: 25. 10. 2013
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Pracujete denně s textovým editorem, a přesto se vám občas stává, že se text rozpadá, jednotlivé části se očíslují jinak, než si přejete, a editor si „dělá, co chce“, čímž Vás velmi zdržuje? Prostřednictvím našeho e-Semináře se naučíte používat nástroje Wordu na profesionální úrovni, samostatně řešit obtížné problémy, upravit vzhled dokumentů a produkovat typograficky čisté texty.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl e-Semináře

Hlavním cílem e-Semináře Jak pracovat ve Wordu efektivněji a rychleji je seznámit vás s možnostmi pokročilého zpracování textových dat a na konkrétních příkladech z praxe demonstrovat tvorbu dokumentů na úrovni odborníka a využít ji k řešení různých problémů na všech zaměstnaneckých pozicích.

Ukážeme vám pokročilé formátování všech úrovní dokumentu (textu, odstavce a stránky). Zaměříme se na tvorbu dynamického textu, který se bude automaticky aktualizovat v závislosti na čase či umístění. Naučíme vás generovat nejrůznějších typy odkazů, které zrychlí přípravu dokumentu a umožní okamžitý přesun do jeho částí.

Dáme vám užitečné rady, jak zvýšit produktivitu práce s textovým editorem a jak efektivněji pracovat s nástroji, které se jistě stanou vaším nepostradatelným pomocníkem v běžné praxi. Neopomeneme ani spolupráci při konečných úpravách dokumentu. Tu ocení zejména uživatelé sdílející svá textová data s ostatními kolegy. 

Klikněte zde pro detailní Program e-Semináře

Komu je e-Seminář určen

e-Seminář Jak pracovat ve Wordu efektivněji a rychlejije určen především pokročilým a zkušeným uživatelům programu Microsoft Word. Své odpovědi zde naleznou i mírně pokročilí uživatelé, kteří se s možnostmi textového editoru teprve seznamují.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. S obchodními podmínkami pro e-Semináře se můžete seznámit zde.  

Program

Každý týden vám zašleme jednu výukovou lekci v elektronickém formátu. Záleží pouze na vás, kdy si ji prostudujete. V závěru každé lekce naleznete cvičení, jehož vypracováním si ověříte, zda jste dané problematice porozuměli. Správné řešení obdržíte vždy s následující lekcí.

1.  LEKCE (25. 10. 2013)

Pokročilé úpravy textu a formátování

    • Možnosti vkládání speciálních znaků a symbolů
    • Sazba matematických rovnic a výrazů
    • Pokročilé formátování textu
    • Používání rozšířených možností schránky Office
    • Možnosti rychlé orientace v rozsáhlém dokumentu
    • Pokročilé vyhledávání a nahrazování pomocí zástupných znaků
    • Pokročilé formátování odstavce
    • Používání stylů a víceúrovňové číslování stylů pro nadpisy
    • Členění do oddílů a pokročilé formátování stránky
2.  LEKCE (1. 11. 2013)

Tvorba dynamického textu - pole a odkazy

    • Efektivní používání dynamického textu (polí)
    • Záložky, křížové a hypertextové odkazy
    • Titulky, poznámky pod čarou a vysvětlivky
    • Generování obsahu, tvorba rejstříku a seznamů
    • Vazby a propojení na externí data
3.  LEKCE (8. 11. 2013)

Zvýšení produktivity práce pomocí užitečných nástrojů

    • Šablony a formuláře
    • Pokročilé vlastnosti grafických objektů a tabulek
    • Pokročilé možnosti hromadné korespondence
    • Provádění speciálních akcí s určitými typy slov
    • Automatický text a tvorba stavebních bloků dokumentu
    • Tvorba a používání jednoduchých maker
    • Přenášení stylů a maker mezi dokumenty pomocí Organizátoru
4.  LEKCE (15. 11. 2013)

Spolupráce při úpravách dokumentu a příprava výstupů

    • Vkládání pramenů citace a generování seznamu bibliografických citací
    • Pokročilé možnosti kontroly pravopisu, tvorba vlastních slovníků
    • Komentáře, sledování změn a revize dokumentu
    • Porovnávání a slučování dokumentů
    • Tvorba hlavního dokumentu a vnoření dalších dokumentů z úrovní osnovy
    • Možnosti zabezpečení dokumentu proti nežádoucímu otevření či úpravám

Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.

Jana Dannhoferová vystudovala odbornou informatiku na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity a ekonomickou informatiku na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity (PEF MENDELU).

e-Semináře

e-Semináře

E-seminář probíhá online, technické pokyny Vám zašleme e-mailem.

e-Seminář budete absolvovat v pohodlí domova či kanceláře bez nutnosti jakéhokoli dojíždění.

Každý týden od nás emailem obdržíte jednu výukovou lekci ve formátu .pdf dokumentu a oblíbené aplikace Flipping Book, která umožňuje aktivní listování dokumentem. Záleží pouze na vás, kdy si danou lekci prostudujete a které formě dáte přednost.

Na závěr každé lekce jsme pro vás připravili test s nabídkou odpovědí, v němž si ověříte, zda jste dané problematice porozuměli. Test bude přístupný po dobu 3 měsíců.

Nejpozději do 14 dnů od zaslání poslední lekce máte možnost prostřednictvím emailu položit doplňující dotaz vztahující se k obsahu lekce či tématu e-Semináře. Zprostředkujeme vám odpověď.