Exportně-importní fórum: Brexit a jeho dopad na české exportéry a importéry

Exportně-importní fórum: Brexit a jeho dopad na české exportéry a importéry

Jak neohrozit byznys – Jak upravit smlouvy – Jak nově na clo a daně

Termín: 26. 3. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Brexit hýbe celým světem! Nenechte s sebou otřást a připravte se na revoluční změny vaší spolupráce s britským obchodním partnerem zavčas. Víte, jak se změní podmínky pro přepravu zboží a výrobků mezi Českem a Velkou Británií a co vše bude potřeba upravit v obchodních smlouvách? Kromě toho se dozvíte, jak na udělení dovozní a vývozní licence a jaké povinnosti spojené s celními formalitami váš čekají. Zúčastněte se exportně-importního fóra a získejte nezbytné informace pro Váš byznys!

Odměňujeme za včasné objednání! Objednejte do 29. 1. 2019 a získejte slevu 10 %.

Do konce zbývá

Dny
Hodiny
Minuty
Vteřiny

5 490 Kč 4 941 Kč
bez DPH

Cíl exportně-importního fóra

Cílem exportně-importního fóra Brexit a jeho dopad na české exportéry a importéry je připravit firmy na změny v obchodování s Velkou Británií. Probereme dopady brexitu na přepravu výrobků a zboží, poradíme vám, jaké části obchodních smluv se musejí upravit a v neposlední řadě vás seznámíme s povinnostmi ohledně dovozních a vývozních licencí. Zkušení odborníci vás navíc provedou konkretizací druhů zboží, které bude nově podléhat speciálním podmínkám, omezením či zákazům. 

Po účasti na fóru budete vědět všechny informace, které potřebujete pro úspěšné udržení spolupráce s obchodními partnery z Velké Británie.

Pro program fóra klikněte zde.

Komu je exportně-importní fórum určeno                                     

Fórum Brexit a jeho dopad na české exportéry a importéry je určeno obchodním a finančním ředitelům, obchodním manažerům, celním deklarantům, obchodním referentům, nákupčím, pracovníkům celního, logistického a obchodního oddělení a v neposlední řadě samozřejmě také vedení organizace.

Další informace

Každý účastník fóra obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu fóra a teplý oběd.

 

Exportně-importní fórum začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:30. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata exportně-importního fóra:

  • Změny v přepravě zboží a výrobků 
  • Úprava obchodních smluv
  • Nová legislativa v souvislosti s brexitem
  • Dovozní a vývozní licence 
  • Dopady na DPH a nepřímé zdanění
  • Celní řízení - vznik základních povinností

(změna programu vyhrazena)

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • polední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • odpolední blok s diskusemi
  • 15:00 Závěrečné slovo
Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Po absolvování Fakulty obchodní VŠE v Praze nastoupil na první angažmá v PZO Čechofracht, odkud byl také později vyslán na delegaturu Čechofrachtu a ČNP v Alexandrii.
Po návratu z Egypta přešel do soukromé sféry, od roku 1995 stanul v čele zastoupení rejdaře MSC v ČR a SR, později u ČSKD Intrans = operátora kombinované kontejnerové dopravy. Všechny tyto zkušenosti zhodnotil po 2003 jako vstupenku do světa velké mezinárodní spedice, nejdříve u společnosti Schenker CZ (postupně až k pozici provozního ředitele), a poté u společnosti Dachser CZ.
Lektorskou činnost zahájil pro Univerzitu Pardubice/Svaz spedice a logistiky, později pak pro ICC Praha. Aktuálně prezentuje problematiku Incoterms, dopravy a pojištění zásilek, a udržitelný rozvoj v dopravě a logistice, ať na veřejné platformě či individuálně ve firmách.
Hovoří anglicky, německy, rusky a zbytkově arabsky. K zálibám patří především squash, lyže, golf a kolo. Relaxuje na zahradě se sklenkou dobrého bílého vína a dobrou hudbou.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

5 490 Kč 4 941 Kč
bez DPH