Cíl webináře
Jako klienti – občané se v úřední praxi často setkáváme s arogancí, agresivitou, zastrašováním a jinými druhy manipulace ze strany úředníků. Ovšem platí to i obráceně. Úředníci a zaměstnanci institucí státní správy a samosprávy čelí náročným situacím ze strany občanů. Občany nezměníme, takže je to úředník a zaměstnanec, který musí být správně na tyto situace připraven a proškolen.
Na webináři si vaši úředníci a zaměstnanci uvědomí, jaké bariéry jim brání v efektivní komunikaci. Naučí se v praxi rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace a zjistí, jaké mají důsledky. Seznámíme je s principy aktivního naslouchání, osvojí si schopnost empatické reakce, která jim pomůže významně snížit negativní emoční hladinu v komunikaci.
Vaši zaměstnanci pochopí, jak slušně a akceptovatelným způsobem odmítnout nepřijatelný požadavek. Především se ale naučí sdělovat informace tak, aby padaly „na úrodnou půdu“ a nemuseli neúčelně vynakládat svůj čas a energii.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
!Nabídka: Zašlete nám emailem (office@forum-media.cz) popis komunikačního problému, se kterým bychom mohli vašim zaměstnancům prostřednictvím webináře pomoci. Pokusíme se jim poradit a přizpůsobit webinář na míru jejich potřebám.
Komu je webinář určen
Webinář I úředníci potřebují komunikační dovednosti je určen úředníkům obcí a pracovníkům příspěvkových a rozpočtových organizací, kteří se potřebují v krátkém čase zdokonalit v komunikačních dovednostech a vybavit se technikami pro boj s manipulací a nátlakem ze strany klientů či zdokonalit ovládání sebe sama v náročných situacích.