Cíl semináře:
Efektivita a přehled o nákladech jsou v personalistice v posledních letech významným tématem. Vhodně zvolený způsob výběru pracovníků a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu námi vybraného kandidáta má (kromě výkonnosti a spokojenosti týmu) pochopitelně vliv na námi vykazované personální ukazatele (fluktuace, četnost a počet dnů pracovní neschopnosti, apod.). Nejedná se tedy jen o vstupní náklady na nábor a výběr, ale i měření našich výsledků, jak umíme pracovníky vybírat.
Na semináři vás provedeme možnostmi náboru, a také si utvoříme přehled o nákladech za inzerci, využití personální či headhunter(ové) agentury. Dále se budeme věnovat optimálnímu výběru kandidátů z pohledu obsazované pozice. Znamená to, že budete umět rozlišit, kdy využít systém individuálních pohovorů, kdy assessment centra, či jaké psychodiagnostické testy zařadit.
Součástí semináře je také navržení obsahu assessment centra na vybranou pozici a ukázka jeho realizace.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Personální výběr – jak jej efektivně řídit je určen personalistům, personálním manažerům, vedoucím manažerům, obchodním ředitelům a dalším zájemcům.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.