Cíl semináře:
Spokojený zákazník představuje skutečné bohatství. Mnozí podnikatelé ale tuto jednoduchou pravdu nechápou. Namísto zlepšování zákaznické podpory vynakládají veškeré prostředky na reklamu, aniž by tušili, že je to mnohonásobně dražší než udržení stávajícího zákazníka.
Zákazník, který utratí v průměru 5 tisíc ročně, má v horizontu 10 let hodnotu 50 tisíc Kč nebo i vyšší, protože stálí zákazníci utrácejí více a ochotněji. Budete-li o zákaznících uvažovat z hlediska dlouhodobého budování důvěry, pochopíte, že péče o jejich spokojenost musí být vaší prioritou. Jak se vyvarovat chyb, jak budovat důvěru a co vše je důležité v dlouhodobé péči o klienta, na to vám odpoví náš seminář!
Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.
Komu je seminář určen:
Seminář je určen obchodním ředitelům a manažerům, kteří vedou prodejní týmy, lídrům, kteří vedou zákaznické servisy a všem, kteří organizují nebo dohlíží na aktivní a pasivní komunikaci se zákazníky. Zveme i majitele firem, ředitele marketingu a pracovníky HR.
Podmínky účasti:
Účastnický poplatek je nutné uhradit před konáním semináře. Účastník může zrušit účast nejpozději 7 dnů před zahájením semináře, storno poplatek činí 50 % z ceny účastnického poplatku. Při pozdějším odhlášení nebo neúčasti celá částka propadá, proto za sebe včas delegujte náhradního účastníka. Při nízkém počtu zájemců se seminář neuskuteční. V takovém případě bude účastnický poplatek navrácen v plné výši. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami účasti.