Logo AIVD
Seminář

Seminář: JAK SI EFEKTIVNĚ UDRŽET STÁVAJÍCÍ ZÁKAZNÍKY

Péče o zákazníky, řízení vztahů se zákazníky

Termín: 18. 2. 2009

Seminář: JAK SI EFEKTIVNĚ UDRŽET STÁVAJÍCÍ ZÁKAZNÍKY

Společnosti, které s každým uskutečněným prodejem ztrácejí své zákazníky, nemohou dlouhodobě obstát v náročném konkurenčním prostředí. Neúprosné tržní mechanismy a všudypřítomná konkurence vyžadují, aby každá společnost bojovala nejen o nové zákazníky, ale především pečovala o své stávající klienty jako o své rodinné stříbro!

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Spokojený zákazník představuje skutečné bohatství. Mnozí podnikatelé ale tuto jednoduchou pravdu nechápou. Namísto zlepšování zákaznické podpory vynakládají veškeré prostředky na reklamu, aniž by tušili, že je to mnohonásobně dražší než udržení stávajícího zákazníka.

Zákazník, který utratí v průměru 5 tisíc ročně, má v horizontu 10 let hodnotu 50 tisíc Kč nebo i vyšší, protože stálí zákazníci utrácejí více a ochotněji. Budete-li o zákaznících uvažovat z hlediska dlouhodobého budování důvěry, pochopíte, že péče o jejich spokojenost musí být vaší prioritou. Jak se vyvarovat chyb, jak budovat důvěru a co vše je důležité v dlouhodobé péči o klienta, na to vám odpoví náš seminář!

Pro detailní obsah semináře klikněte na záložku Program.

Komu je seminář určen:

Seminář je určen obchodním ředitelům a manažerům, kteří vedou prodejní týmy, lídrům, kteří vedou zákaznické servisy a všem, kteří organizují nebo dohlíží na aktivní a pasivní komunikaci se zákazníky. Zveme i majitele firem, ředitele marketingu a pracovníky HR.

Podmínky účasti:

Účastnický poplatek je nutné uhradit před konáním semináře. Účastník může zrušit účast nejpozději 7 dnů před zahájením semináře, storno poplatek činí 50 % z ceny účastnického poplatku. Při pozdějším odhlášení nebo neúčasti celá částka propadá, proto za sebe včas delegujte náhradního účastníka. Při nízkém počtu zájemců se seminář neuskuteční. V takovém případě bude účastnický poplatek navrácen v plné výši. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami účasti.

Přehled obsahu semináře:

 

•Spokojenost zákazníka – hlavní kapitál firmy

•Stupně náročnosti zákazníků

•Jak rozumět motivaci a očekávání zákazníků

•Prodejní taktiky pro stávající zákazníky

•Nastavení rozměru služeb zákazníkovi

•Diferenciace vůči konkurenci

•Autodiagnostika přijetí a kvality servisu a péče

•Měření spokojenosti zákazníků

•Vyhodnocování kvality zákaznického servisu

•Význam a užití osobního kontaktu

•Image firmy a kolik stojí nespokojený klient

•Přijetí reklamace jako příležitost pro firmu

•Zvládání náročných situací – umění řešit spory se zákazníky

•10 charakteristik lidského chování a jak vám pomohou více prodávat

•Maličkosti, které nadchnou vaše zákazníky

•Jak zdokonalit telefonát – tipy

•Jak upevnit věrnost vašich zákazníků

•Nebezpečné chyby, které posílají vaše zákazníky ke konkurenci

•Jak lépe naslouchat přání zákazníků

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.