Konference: Drama ve veřejných zakázkách – jak ustát rok 2021?

Konference: Drama ve veřejných zakázkách – jak ustát rok 2021?

Legislativa – Kyberbezpečnost – Změny smluv – Elektronizace

Termín: 25. 11. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Co čeká veřejné zakázky v roce 2021? Jaké legislativní novinky vám kromě zásadní novely ZZVZ nesmí uniknout? A jak si stojí povinná elektronická komunikace po 2 letech praxe? Na tradiční konferenci, která se koná pod záštitou Veřejných zakázek v praxi, vám nabídneme potřebné odpovědi a vneseme jasno i do palčivých témat jako jsou změny smluv či kyberbezpečnost veřejných zakázek. Srdečně vás zveme k účasti na již 18. ročník!

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenční konference z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svoji konferenci nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl konference

Novela zákona o zadávání veřejných zakázek 2021 již doznává jasnějších obrysů. Na jaké změny by se tedy zakázkáři měli připravit? A bude zadávání veřejných zakázek konečně jasnější? Kromě zásadní novelizace ZZVZ se paralelně připravují dílčí změny tohoto zákona – o čem budou? Je třeba se bát? Hrají ve prospěch zadavatelů či naopak?

V rámci konference se zaměříme také na další významné legislativní novinky s dopadem na oblast veřejných zakázek. Jak ovlivní nový stavební zákon zadávání veřejných zakázek? A jak bude řešit otázku prokazování skutečného majitele a majetkové struktury připravovaný zákon o evidenci skutečných majitelů? 

Kromě legislativy dopodrobna rozebereme problém jménem změny smluv, který se v souvislosti s událostmi posledních týdnů ukázal jako nekonečný a účastníky upozorníme na časté omyly a polopravdy, kterých se, jak zadavatelé, tak dodavatelé dopouštějí v rámci povinné elektronizace. V neposlední řadě budeme věnovat prostor kyberbezpečnosti ve veřejných zakázkách. Jak splnit požadavky bezpečnostních opatření v zadávacích podmínkách a zároveň neporušit zákon o zadávání veřejných zakázek? A kdy dodavatelům hrozí, že dojde ke zneužití jejich nabídky a jak je tedy chránit? I tyto otázky pro vás v rámci konference rozklíčujeme.

Nepodceňte přípravu na rok 2021 – na tradiční konferenci všechny zadavatele i dodavatele vyzbrojíme na nejzásadnější novinky, výzvy a rizika ze světa veřejných zakázek, tak aby vás v nadcházejícím roce nic nezaskočilo. 

Prohlédněte si hlavní program a výhody konference.

Komu je konference určena                                  

Konference je určena zadavatelům veřejných zakázek, zástupcům organizací veřejného sektoru a obcí a měst. Důležité informace přinese také dodavatelům-účastníkům zadávacích řízení, a samozřejmě odborné veřejnosti.

Další informace 

Konference proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám dodržení nejvyšších hygienických standardů, takže se nemusíte ničeho obávat. Můžete využít také přímého přenosu. Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT a podkladové materiály. Do ceny je zahrnuté i občerstvení po celý den konference a teplý oběd.

Konference startuje 25. listopadu v 9:00 hodin, předpokládané ukončení programu je v 15:30. Po každém vystoupení bude následovat prostor pro dotazy účastníků. Detailní harmonogram a rozvržení jednotlivých přednášek bude zveřejněn týden před konáním akce.

Hlavní témata konference (9,00–15,30 hodin)

  1. Novela ZZVZ 2021 – zásadní změny, které ovlivní vaši dennodenní praxi.

  2. Přehled nejdůležitějších legislativních novinek s dopadem na veřejné zakázky.

  3. Změny smluv = nekonečný problém ve světle nových poznatků.

  4. Elektronizace po 2 letech praxe – odkrýváme časté chyby a polopravdy.

  5. Kybernetická bezpečnost ve veřejných zakázkách – je ta vaše v bezpečí?

Výhody konference:

  • získáte dokonalý přehled o změnách týkajících se zákona o zadávání veřejných zakázek;

  • dozvíte se, jak nový stavební zákon ovlivní zadávání veřejných zakázek;

  • s předstihem vás připravíme na změny v prokazování skutečného majitele v zadávacím řízení;

  • poradíme vám, jak splnit kyberbezpečnostní požadavky u veřejných zakázek;

  • ujasníme vám sporné otázky u změn smluv;

  • rozklíčujeme pro vás časté chyby a polopravdy týkající se povinné elektronizace.

(změna programu vyhrazena)

 

Mgr. Jan Lašmanský, LL.M.

Je spoluzakladatelem advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners.

Mgr. Jiří Harnach

Jiří Harnach působí v oblasti veřejných zakázek bezmála 20 let. Od roku 2001 jako tajemník rozkladové komise předsedy ÚOHS a rovněž ředitel Legislativně-právního odboru tamtéž a od roku 2011 pak v advokátní kanceláři ROWAN Legal. Vítá každou příležitost podělit se o své zkušenosti s realizací řady zadávacích řízení a rovněž na poli procesního zastupování účastníků zadávacího řízení před ÚOHS. 

Mgr. Lukáš Pruška

Lukáš Pruška vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. V rámci své profesní praxe se věnuje již od roku 2009 zejména problematice veřejných zakázek, veřejnému investování, včetně financování z dotačních titulů.

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

5 490 Kč
bez DPH