Logo AIVD
Konference

Konference: FORUM mateřských škol Praha

Nová legislativa • Zaměstnávání po novele ZP • Financování školy • Administrativa

Termín: 22. 3. 2023
Místo konání: Hotel Artemis****

Konference: FORUM mateřských škol Praha

Jarní konání tradiční konference bude opět přímo nabité aktuální legislativou, která se na školy od začátku roku chystá. Připravíme vás na nové povinnosti ředitelek mateřských škol pro bezchybné řízení školy. Špičkoví lektoři z oboru vás upozorní na změny v zaměstnávání, shrnou chystané legislativní novinky, poradí, jak se poprat s bobtnající administrativou a ošemetným financováním škol. Přijďte si užít jedinečnou atmosféru, bohaté občerstvení, tombolu a veletrh hraček a pomůcek pro MŠ!

3 190 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Účast na této konferenci můžete hradit z nových šablon OP JAK.

Výhody konference:

  • Díky konferenci zjistíte veškeré legislativní novinky a povinnosti valící se na vás v roce 2023.
  • Probereme novinky v zaměstnávání a shrneme nejčastější přešlapy škol v pracovním právu.
  • Poradíme vám vychytávky na úlevu od stále bobtnající školské administrativy.  
  • Zaměříme se na ošemetné financování škol v nejisté době.
  • Setkáte se s ostatními ředitelkami škol, s nimiž můžete sdílet cenné zkušenosti.
  • Těšit se můžete na dárečky, bohaté občerstvení i tombolu.
  • Součástí konference je veletrh hraček, didaktických pomůcek a technických vychytávek pro mateřské školy.
  • Jako BONUS získáte nahrávku konference zdarma!

Podívejte se na program konference.

Komu je konference určena:

Ředitelkám, ředitelům i vedoucím učitelkám mateřských škol a předškolních zařízení zajišťujících vzdělávání a volnočasové aktivity dětí (mateřských a rodinných center, firemních školek, firemních školek, dětských klubů, domů dětí a mládeže, dětských koutků apod.). Inspiraci však mohou načerpat i pedagogové MŠ a 1. stupně ZŠ.

Další informace:

Každý účastník naší konference obdrží certifikát, který může využít jako doklad o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně konference jsou podkladové materiály a nahrávka konference. V případě prezenční účasti je součástí vstupného také občerstvení a dárky od partnerů konference.

Poznámka:

Nemůžete-li se konference zúčastnit osobně, zprostředkujeme vám na vyžádání online přímý přenos pražského konání. V takovém případě prosím napište do objednávky heslo „online.

Program konference (od 9:00 do 15:00)

 

1. Smršť paragrafů v roce 2023: Školský zákon a zákon o pedagogických pracovnících

– Dojde ke slibované úpravě platových tarifů pedagogických pracovníků?

– Jak se změní kvalifikační předpoklady na pedagogy?

– Které pozice budou nově spadat pod pedagogické pozice a jak budou financovány?

 

2. Změny v zaměstnávání ve školách pod tíhou velké novely zákoníku práce

– Jak se změní zaměstnávání na DPP/DPČ ve školách?

– Budete muset dohodářům nově proplácet dovolenou?

– S jakým předstihem musíte rozvrhovat sjednanou práci? A jaké další perličky velká novela přináší?

 

3. Chaotické změny v datovkách a jak dopadnou na mateřské školy

– Novela legislativy od 1. 1. a 1. 7. 2023

– Jak se rozšířil rozsah kontaktů, se kterými musíte nově komunikovat?

– Musíte zprávy z datovky zakládat do spisu?

– Jak si ověřit převzetí doručeného rozhodnutí?  A kdy je nutný elektronický podpis?

 

4. Změny v účetnictví: Uvolní novela zákona ruce ředitelkám MŠ?

– Dojde k přesunu odpovědnosti za účetnictví z ředitelky na zřizovatele?

– Jak změnu ošetřit domluvou/smlouvou?

– Které účetní dokumenty budete muset digitalizovat a do kdy?

– Odzvoní papírovému účetnictví?

– A jak budete elektronické dokumenty ověřovat a ukládat?

 

Změna programu vyhrazena.

 

 

JUDr. Eva Janečková

Vystudovala Právnickou fakultu ZČU a zároveň Filozofickou fakultu UK v Praze. Od roku 2005 do roku 2014 pracovala na Úřadu pro ochranu osobních údajů, také na Oblastním Inspektorátu práce pro hl. m. Prahu, následně na MPSV. Specializuje se zejména na pracovní právo, ochranu osobních údajů, na právní problematiku vztahující se ke školským zařízením. Je autorkou řady článků a knih.

Mgr. Miloslav Kvapil

Miloslav Kvapil je certifikovaný interní auditor ve veřejné správě EXPERT/KONZULTANT. Více než 20 let se zaměřuje na zefektivňování veřejné správy a zejména veřejnoprávních korporací (územně samosprávný celek a jeho zřízené/založené organizace), a to z pohledu finančního řízení a kontroly, veřejných služeb a procesů, které jsou úzce s veřejnými financemi propojeny. Vedle své lektorské a auditorské činnosti je také ředitelem společnosti DYNATECH s.r.o., která se se zabývá nejen službami interního auditu, ale také vyvíjí vlastní softwarové nástroje pro elektronizaci procesů spojených s finančním řízením a kontrolou veřejnoprávních korporací a jejich organizací.

RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách. Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.

JUDr. Hana Poláková

Absolventka PF Masarykovy Univerzity v Brně již po studiích začala působit na odboru školství, posléze se stala vedoucí Odboru školství Krajského úřadu Jihomoravského kraje. Zaměřuje se zejména na problematiku školské legislativy. Působí jako lektorka školského zákona, zákona o pedagogických pracovnících a zákoníku práce. Díky této činnosti je více vnímavá k problémům pedagogických pracovníků v Brně. Je také autorkou řady publikací určených pro ředitele škol a školských zařízení. Pro školská zařízení lektoruje v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků témata funkčního vzdělávání.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa