Konference: Jak řídit školu v roce 2019 a nezešílet

Konference: Jak řídit školu v roce 2019 a nezešílet

Aktuální povinnosti ředitelů základních a středních škol

Termín: 3. 12. 2018
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Děsí vás nadmíra administrativy a papírování při vedení vaší školy? Víte, jaké legislativní změny vás čekají ve školním roce 2018/2019? Vedete správně archivaci a skartaci školních dokumentů po GDPR? Zorientujte se v požadavcích na vaši už tak náročnou práci. Zúčastněte se konference a budete v obraze!

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl konference:

Celostátní setkání ředitelek a ředitelů přináší přehled nejrizikovějších aspektů spojených s vedením školy. Připravili jsme pro vás bohatý program plný doporučení, jak se vypořádat s aktuálními povinnostmi a změnami nejen v legislativě. Dozvíte se, co konkrétně změnilo GDPR v rámci archivace a skartace školní dokumentace, jak postupovat v případě správního řízení. Poradíme také, jak ideálně nalákat nového pedagoga do vašeho sboru či jakou komunikační strategii zvolit v případě zaměstnance-potížisty.

Podívejte se na připravovaný program konference.

Komu je konference určena:

Ředitelům a zástupcům ředitele, vedoucím učitelům základních a středních škol, ale i školských zařízení.

Další informace:

Každý účastník naší konference obdrží CERTIFIKÁT, který může využít jako doklad o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně konference jsou podkladové materiály, drobné dárky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

Z připravovaného programu konference 3. 12. 2018 (9.00–15.30):

  • Legislativní novinky ve školním roce 2018/2019
    Mgr. Vítězslav Němčák, Ph.D., ředitel Odboru legislativy MŠMT
  • Archivnictví a spisová služba škol po GDPR
  • Správní řízení ve škole – Jaké jsou pravomoci ředitele
    RNDr. Eva Urbanová, specialistka na spisovou službu
  • Dozvuky GDPR ve školách: Nejasnosti a nové poznatky
    Mgr. Radomír Pivoda, advokát a pověřenec řady škol
  • Jak se vypořádat s administrativní zátěží na vaší pozici
  • Spolupráce ředitele a pedagoga: Práce s novými a problémovými zaměstnanci
    Mgr. Miloslav Hubatka, pedagog s dlouholetou praxi na pozici ředitele ZŠ

Změna programu vyhrazena.

Těšíme se na vás!

Tým Nakladatelství FORUM

 

Mgr. Bc. Vítězslav Němčák, Ph.D.

Vítězslav Němčák v současnosti působí jako ředitel odboru legislativy MŠMT. Ve státní správě působil také na Ministerstvu spravedlnosti, kde zastával vedoucí pozice v právních a legislativních odděleních.

Mgr. Miloslav Hubatka

Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí.

Mgr. Radomír Pivoda

Radomír Pivoda se specializuje na ochranu osobních údajů a implementaci nařízení GDPR do praxe nejen školských zařízení. Aktuálně také působí jako pověřenec pro řadu škol. Dále se věnuje právu duševního vlastnictví, autorskému právu, ochraně osobnosti a právu informačních technologií.

RNDr. Ing. Eva Urbanová

Odborná lektorka kurzů na ta téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách.

Hotel Artemis****

Hotel Artemis****

U Sluncové 14, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, U Sluncové 14, Praha 8, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar).

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

 

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.