Konference: Jak zvládnout kontroly firem v roce 2018

Konference: Jak zvládnout kontroly firem v roce 2018

Kontroly inspekce práce / FÚ / osobních údajů / BOZP / ČOI na vašem prahu…

Termín: 25. 10. 2017
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Jste připraveni na kontrolu vaší firmy ze strany inspekce práce, finančního úřadu nebo ČOI? Jste si jisti, že máte v pořádku veškerou agendu BOZP a zacházíte správně s osobními údaji, zvlášť ve světle blížícího se nařízení GDPR 2018? Víte, co všechno se bude v roce 2018 měnit? Na základě pozitivních ohlasů z předchozích celostátních setkání jsme pro vás připravili další praktickou konferenci, díky níž budete přesně vědět, co po vás budou při kontrolách chtít a jak se na ně připravit.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Záměr konference

Konference určená pro zástupce firem všech typů a velikostí nabídne srozumitelný a strukturovaný přehled všech zásadních povinností, které jsou v obchodních společnostech předmětem zájmu kontrolních orgánů – pozor, v roce 2018 se počet povinností a nařízení ještě navýší! Připravte se na změny včas, eliminujte problémy, sankce či dokonce zákaz činnosti.

Vše potřebné se dozvíte pohodlně na jednom místě a ještě získáte cenný bonus!

Díky konferenci dokážete dát veškerou agendu do souladu s aktuální legislativou a dokážete zajistit, že i namátková kontrola ve vaší firmě proběhne bez důsledků v podobě sankcí a postihů. Přední specialisté a odborníci s bohatými zkušenostmi z praxe vám poradí, jak si počínat, když vás navštíví inspekce práce, finanční úřad či kontrola BOZP. Dozvíte se mimo jiné:

  • Kdo, jak, kam a kdy se bude muset nově evidovat jako skutečný majitel firmy od 1. 1. 2018.
  • Jaké jsou zpřísněné tresty podle nového přestupkového zákona účinného od 1. 7. 2017 a jak se jim vyhnout.
  • Jak se projeví nová práva a povinnosti v daních pro vedení firem podle daňového balíčku účinného od 1. 7. 2017.
  • Jak se připravit na revoluční změny v ochraně osobních údajů podle evropského nařízení GDPR s účinností od 25. 5. 2018.

Jako bonus získáte speciální checklisty kontrolní dokumentace.

Přečtěte si podrobnosti o programu konference.

Celostátní konference začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 16:30. Dostatečný prostor bude pro dotazy účastníků.

Ohlasy spokojených účastníků

Našich odborných konferencí se za poslední 3 roky zúčastnilo již více než 5000 spokojených delegátů z celé České republiky. Napsali nám například: 

„Ač to nebývá často zvykem, (konference) naplnila očekávání.“ Petr Janský, Česká obchodní inspekce

„Včerejší akci hodnotím jako podařenou a jako jeden z velkých kladů hodnotím erudici přednášejících.“ Jan Kolbaba, technický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov

„Děkuji za bezvadně připravenou a po celou dobu parádně organizovanou konferenci. Vysoce oceňuji všechny, kdo se na její přípravě a průběhu podíleli.“ Ing. Rudolf Reil, vedoucí obchodně-právního odboru, Letov Letecká výroba, s. r. o.

„Konferenci považuji pro sebe za velmi přínosnou.“ Ondřej Behún, ředitel MARON CZ, s. r. o.

„Potvrzuji, že se mi konference líbila.“ Miroslav Kos, generální ředitel Sweco Hydroprojekt, a. s.

„Vážím si Vašeho profesionálního přístupu. Doporučím Vás.“ Michal Riško, místopředseda představenstva, Údržba silnic Karlovarského kraje, a. s.

„Konference se mi líbila, určitě je mi přínosem do praxe.“ Kateřina Rydlová, jednatelka GARC Kladno, s. r. o.

„Konference měla výbornou úroveň a pro nás a naší firmu bude velkým přínosem.“ Romana Bartschová, jednatelka Naturprodukt CZ, s. r. o.

Komu je konference určena                                     

  • Zástupcům všech typů obchodních společností                
  • Členům statutárních orgánů a výkonného managementu
    • Jednatelům, členům dozorčích rad a představenstev
    • Ředitelům a vedoucím manažerům
  • Finančním a obchodním ředitelům, hlavním účetním
  • Personalistům
  • Firemním právníkům

Partneři konference

Mediálním partnerem konference je odborný dvouměsíčník pro jednatele, členy představenstev, dozorčích rad a top management Statutární zástupce firmy.    

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. 

Program konference 

Vystoupení se zaměří na konkrétní kontroly ve firmě a jejich bezproblémové zvládnutí:

  • Co vše obnáší nová povinnost evidovat skutečné majitele firem, novela přestupkového zákona a tolik obávané nařízení GDPR.
  • Co vše obnáší, když k vám přijde na kontrolu inspekce práce.
  • Co vše obnáší, když vás navštíví (nejen) neohlášená daňová kontrola z FÚ / SFÚ.
  • Co vše obnáší, když vám přijdou zkontrolovat dodržování povinností v oblasti BOZP.
  • Co vše obnáší, když se do vaší společnosti vypraví inspektoři ČOI v utajení.
  • Co vše obnáší, když se vaše firma stane objektem kontroly z ÚOOÚ.

 Na konferenci vystoupí mimo jiné:

  • Ing. Jiří Žežulka z poradenské skupiny APOGEO, specialista v poradenství v oblastech daňové kontroly, prevence daňových rizik, tax compliance a procesních postupů správce daně, zabýval se strategií a koncepcí finanční správy ČR a spolupracoval na tvorbě daňové legislativy.
  • JUDr. Jiří Žůrek, ředitel Odboru pro styk s veřejností v rámci Úřadu pro ochranu osobních údajů, přední specialista na ochranu osobních údajů a nařízení ÚOOÚ.
  • Mgr. Daniel Vejsada, z AK PRK Partners, vítěz kategorie Právo obchodních společností v soutěži Právnická firma roku 2016, v rámci pracovněprávní problematiky se zaměřuje mj. na kontroly inspektorátů práce ve firmách – přípravu, průběh a řešení problémů.
  • Mgr. Michaela Riedlová, z AK Ad Leges specializující se na oblast práva obchodních společností jak z pohledu právního, tak i daňového, jedna z našich nejpopulárnějších a nejlépe hodnocených lektorek.
  • Tomáš Fencl, odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 17letou praxí.

Speciální bonus – ke každému vystoupení obdržíte checklist kontrolní dokumentace:

  • Checklist požadavků jednotlivých kontrol aneb ať vám neunikne jediná náležitost.
  • Vše připraveno podle nejaktuálnější legislativy.
  • Ušetříte čas, energii, nákladné poradenství a hlavně svůj stres a obavy z kontrol.
  • Pouze pro účastníky naší konference!

 Odborníci s dobrou znalostí svěřené problematiky a praxe zdůrazní:

  • Jak být na danou kontrolu co nejlépe připraveni. 
  • Jakou dokumentaci mít připravenou a v pořádku.
  • Na co si daná kontrola nejvíce potrpí, jak konkrétně probíhá.
  • Jak argumentovat v případě záludných dotazů.
  • Jak se bránit, pokud se závěry kontroly nesouhlasíte.
  • Co si jako vedoucí manažeři musíte obzvláště pohlídat.
  • Jaké jsou časté chyby a jaké sankce hrozí.

Časový harmonogram

8:00–9:00 registrace účastníků, ranní káva/čaj, sladké pečivo

9:00–11:00 dopolední blok s diskusemi

11:00–11:15 pauza na kávu 

11:15–13:15 polední blok s diskusemi

13:15–14:00 oběd formou bohatého buffetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty) 

14:00–16:00 odpolední blok s diskusí

16:0016:15 závěrečné slovo

(změna programu vyhrazena)

Ing. Jiří Žežulka

Jiří Žežulka z poradenské skupiny APOGEO se v minulosti zabýval strategií a koncepcí finanční správy ČR, tvorbou metodických a taktických postupů boje s daňovými úniky, koordinoval spolupráci správce daně s orgány činnými v trestním řízení a Finančně-analytickým útvarem MF ČR.

JUDr. Jiří Žůrek

JUDr. Jiří Žůrek je specialistou na ochranu osobních údajů. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze.

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.

Mgr. Michaela Riedlová

Lektorka působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností. Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

Tomáš Fencl

Tomáš Fencl je odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 17letou praxí.

Hotel Artemis****

Hotel Artemis****

U Sluncové 14, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, U Sluncové 14, Praha 8, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar).

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

 

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.