Konference: Legislativní třesk roku 2022 na vaší škole

Konference: Legislativní třesk roku 2022 na vaší škole

Kontroly ČŠI – zdravotní úkony ve škole – spisová služba nově

Termín: 22. 3. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

S novou vládou a novým ministrem školství přichází rozbřesk legislativních změn. Mnohé z nich zasáhnou vaši školu již v roce 2022. Hned 1. 1. vstupuje v účinnost novela, která umožní poskytování zdravotních úkonů ve škole. Zpřísní se nároky na školní technická zařízení a jejich revize. Bude třeba promyslet přechod na elektronickou spisovou službu. A ani ČŠI v novém roce nezahálí. Na co si posvítí ve 2. pololetí?
Nenechte si ujít jubilejní 10. konferenci pro ředitele škol.

Přihlaste se také na Legislativní nástrahy roku 2022/2023 v inkluzi a získáte slevu 500 Kč! Stačí uvést heslo KONF2.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenční konference z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svoji konferenci nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Výhody konference:

  • Během jediného dne načerpáte nejdůležitější informace pro svou práci v kostce. Jasně, stručně a výstižně.
  • Představíme vám rok 2022 natřískaný novou legislativou pro školy. Které novely se vracejí do hry? Jaké plány má MŠMT?
  • Jak je to od 1. 1. 2022 s kompetencemi v oblasti podávání léků žákům a poskytování zdravotních úkonů? Co obnáší novela zákona pro vaši školu?
  • Podrobně se budeme též věnovat aktuálním změnám v revizích technických zařízení v budově školy
  • Seznámíte se s nejnovějšími legislativními požadavky účinnými od 1. 2. 2022 pro vedení spisové služby v elektronické podobě a praktickými tipy, jak vše zvládnout.
  • Buďte co nejlépe připraveni na kontroly ČŠI. Udělejte si přehled o tom, na co se zaměřuje a v čem školy nejčastěji chybují.
  • Není nad osobní setkání s odborníky i kolegy z jiných škol – proberte to, co vás zajímá, v příjemném prostředí, kde se o vás perfektně postaráme.
  • Všichni účastníci navíc obdrží nahrávku celé konference.

Podívejte se na připravovaný program konference.

Komu je konference určena:

Ředitelům a zástupcům ředitele, vedoucím učitelům základních a středních škol, ale i školských zařízení.

Další informace:

Každý účastník naší konference obdrží certifikát. V ceně konference jsou zahrnuty podkladové materiály, dárkové tašky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Všichni přihlášení obdrží nahrávku konference.

Hlavní partneři akce

Edookit (Unicorn)

Partneři akce

iGalileo Altisima software SE MUFFIK WocaBee Učebnice Vaníček s.r.o. Oxypharm

Z připravovaného programu konference 22. 3. 2022 (9.00–15.45):

 Změna programu vyhrazena.

Čerstvé novinky ve školské legislativě v nové éře po volbách

Aktuální přehled, co platí a co se mění pro školy a pedagogické pracovníky. Jaká pravidla se vztahují na přijímaní žáků z Ukrajiny do škol?

Poskytování zdravotních úkonů ve škole od 1. 1. 2022

Kdo smí podat žákovi lék, jaké jsou kompetence pedagogů-zdravotníků a jak je to s pohybem externích zdravotních služeb v budově školy?

Na co se připravit při kontrolách ČŠI v roce 2022

Nejčastější nešvary škol, zaměření kontrol ve 2. pololetí, problematika žáků se SVP

Zásadní změna zákona o technických zařízeních ve školách v roce 2022

Jak se zpřísní revizní požadavky na schodiště, kotelny, výtahy, osvětlení a další běžná zařízení ve škole?

Zákonné povinnosti www stránek pro základní  a mateřské školy
Co musejí splňovat Vaše webové stránky z hlediska povinných informací, přístupnosti, e-podatelny, GDPR, cookies či whistleblowingu?

Nová pravidla pro spisovou službu ve školách – připravte se na změny

Komplexní seznámení s novými legislativními požadavky na spisovou službu ve škole: důležité termíny, změny a tipy pro praxi

 

Tým Nakladatelství FORUM Těšíme se na vás!

 

JUDr. Hana Poláková

Absolventka PF Masarykovy Univerzity v Brně již po studiích začala působit na odboru školství, posléze se stala vedoucí Odboru školství Krajského úřadu Jihomoravského kraje.

Mgr. Bc. Eliška Wellech, LL.M.

Eliška Wellech působí jako advokátka, lektorka, poradce školám a školským zařízením. Dlouhodobě se věnuje problematice školství a pomoci školám a školským zařízením v oblastech školského, pracovního, správního a občanského práva. Specializuje se na správné použití právních předpisů při řízení škol a školských zařízení. Ve školství se pohybuje již mnoho let nejen v oblasti právního poradenství, zkušenosti má i dlouhodobého působení jako učitelka na základní a střední škole.

Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.

Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.

Mgr. Václav Lintner a Jakub Červený

Mgr. Vít Cvrček

Vít Cvrček je zkušený metodik informačních systémů s dvacetiletou praxí ve veřejné správě, kde mimo jiné z pozice zástupce ředitele odboru ICT řídil vývoj informačních systémů na dvou ministerstvech (MZe a MPSV). Od roku 2008 je členem pracovních skupin ICT Unie se zaměřením na legislativu eGovernmentu, agendové informační systémy a elektronickou správu dokumentů. Je členem rady občanského sdružení CNZ, o.s., které se dlouhodobě věnuje oblasti elektronických dokumentů a související problematice.

Tomáš Fencl

Tomáš Fencl je odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 20letou praxí.

Hotel Artemis****

Hotel Artemis****

U Sluncové 71/14, Praha 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

 

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

 

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Galerie

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout