Konference:  Legislativní třesk ve spisové službě

Konference: Legislativní třesk ve spisové službě

Digitalizace – Datové schránky – směrnice NIS 2

Termín: 10. 11. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

spisovou službu čeká další legislativní třesk! Víte, co přinese automatické zřizování datových schránek v roce 2023? S kým budete muset nově komunikovat pouze skrz datovku? A jaké novinky se chystají pro formulářová podaní? Blíží se také novela Info zákona, která dopadne i na Vás! Jaké informace budete muset nově poskytnou veřejnosti? A to není zdaleka všechno. EU připravuje novou směrnici NIS 2, která nastaví radikální pravidla kybernetické bezpečnosti. Jak se dotkne každodenní praxe spisovkářů?

Přihlaste se i s kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl konference

Cílem konference je předat vám informace ke všem novinkám a změnám ve výkonu spisové služby. Jednotliví odborníci vám srozumitelně a na příkladech z praxe poradí, jak si co nejefektivněji poradit se změnami u datových schránek, které začnou platit od 1. 1. 2023. A provedou vás v novinkami ve formulářových podáních.

 

Upozorní také na změny, které jsou spojeny s novelou info zákona. A přehledně vysvětlí, jaké kroky budete muset podniknout v rámci kybernetické bezpečnosti, protože nová směrnice NIS 2 už klepe na dveře.

 

Přijďte si pro nejvýznamnější informace, které se ve spisové služby za poslední desetiletí udály!

Pro podrobný program klikněte zde.

Komu je akce určena                                     

Konference je určena všem veřejnoprávním původcům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby. Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky. 

Další informace

Jako účastník konference obdržíte CERTIFIKÁT o jejím absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je také záznam celé konference.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca ve 14:00. Na konci konference bude pro prezenční účastníky praktický networking.

Témata konference:

    1. Digitalizace spisové služby – Na které novinky si dát pozor?
      • Nová vyhláška o eLegalizaci od 1. 7. 2022
      • Co přináší nová pravidla pro formulářové podání
      • Co přináší nová pravidla pro formulářové podání
      • Jak postupovat v rámci elektronického skartačního řízení
    1. Povinné datové schránky od roku 2023 – Co to znamená pro váš úřad?
      • Jak bude nově fungovat systém doručování dokumentů
      • S kým budete muset datovku používat
      • Jak pracovat s fikcí doručení
    2. Legislativní přehled o digitalizaci spisové služby od A do Z
      • Novinky v legislativě
      • Důležité termíny, které musíte dodržet
      • Doporučení skutečného odborníka z praxe
    3. Nová EU Směrnice NIS 2 = převrat v kybernetické bezpečnosti
      • Nová legislativa směrnice NIS 2
      • základní přehled subjektů na které se směrnice vztahuje
      • povinnost, které bude muset Vaše organizace zavést

(změna programu vyhrazena)

Dominik Vítek

Dominik Vítek působí jako advokát v advokátní kanceláři PEIERSTONE a ve své právní praxi se zaměřuje na poradenství klientům z technologického sektoru, zejména v oblasti práva ICT, IP, ochrany dat a kybernetické bezpečnosti. Je členem Spolku pro ochranu osobních údajů.

Jan Frk

Jan Frk je jedním z vedoucích pracovníků firmy S oftware602.Problematice eGovernmentu se profesně věnuje již více než
patnáct let. Pro svou erudici a bohaté praktické zkušenosti je často žádán jako externí poradce pro eGovernment a spisovou
službu u řady ústředních orgánů státní správy. S nimi mimo jiné spolupracuje na přípravě příslušných legislativních norem a
metodických pokynů.

Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.

Tomáš Lechner působí na katedře práva Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Má bohaté zkušenosti z praktického uplatnění informačních technologií v územní samosprávě jako specialista společnosti Triada na implementaci elektronických spisových služeb.

Milan Vodička

Milan Vodička působil v letech 1993-2009 jako manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 jako daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, dále působil jako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedoucím sekce pro informační technologie KDP ČR a dále je členem Technology Tax Committee při CFE Europe.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

5 490 Kč
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout