Logo AIVD
Konference

Konference: Legislativní třesk ve spisové službě

Digitalizace – Datové schránky – směrnice NIS 2

Termín: 10. 11. 2022
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Konference: Legislativní třesk ve spisové službě

spisovou službu čeká další legislativní třesk! Víte, co přinese automatické zřizování datových schránek v roce 2023? S kým budete muset nově komunikovat pouze skrz datovku? A jaké novinky se chystají pro formulářová podaní? Blíží se také novela Info zákona, která dopadne i na Vás! Jaké informace budete muset nově poskytnou veřejnosti? A to není zdaleka všechno. EU připravuje novou směrnici NIS 2, která nastaví radikální pravidla kybernetické bezpečnosti. Jak se dotkne každodenní praxe spisovkářů?

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference

Cílem konference je předat vám informace ke všem novinkám a změnám ve výkonu spisové služby. Jednotliví odborníci vám srozumitelně a na příkladech z praxe poradí, jak si co nejefektivněji poradit se změnami u datových schránek, které začnou platit od 1. 1. 2023. A provedou vás v novinkami ve formulářových podáních.

 

Upozorní také na změny, které jsou spojeny s novelou info zákona. A přehledně vysvětlí, jaké kroky budete muset podniknout v rámci kybernetické bezpečnosti, protože nová směrnice NIS 2 už klepe na dveře.

 

Přijďte si pro nejvýznamnější informace, které se ve spisové služby za poslední desetiletí udály!

Pro podrobný program klikněte zde.

Komu je akce určena                                     

Konference je určena všem veřejnoprávním původcům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby. Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky. 

Další informace

Jako účastník konference obdržíte CERTIFIKÁT o jejím absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je také záznam celé konference.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca ve 14:00. Na konci konference bude pro prezenční účastníky praktický networking.

Témata konference:

    1. Digitalizace spisové služby – Na které novinky si dát pozor? (Jan Frk)
      • Nová vyhláška o eLegalizaci od 1. 7. 2022
      • Nová povinnost poskytnutí osvědčení digitálního úkonu
    2. Jak postupovat v rámci elektronického skartačního řízení (Mgr. Marie Procházková)
    3. Povinné datové schránky od roku 2023 – Co to znamená pro váš úřad? (Milan Vodička)
      • Jak bude nově fungovat systém doručování dokumentů
      • S kým budete muset datovku používat
      • Jak pracovat s fikcí doručení
    4. Legislativní přehled o digitalizaci spisové služby od A do Z (Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.)
      • Novinky v legislativě
      • Důležité termíny, které musíte dodržet
      • Doporučení skutečného odborníka z praxe
    5. Nová EU Směrnice NIS 2 = ePodpis, eDokument a kyberbezpečnost (Mgr. Jana Pattynová, LL.M.)
      • Nová legislativa směrnice NIS 2
      • Jakou spojitost má nová směrnice s ePodpisem
      • Jak zabezpečit dokumenty v elektronické podobě

(změna programu vyhrazena)

Mgr. Jana Pattynová, LL.MM.

Jana Pattynová je absolventkou Právnické fakulty UK (Mgr.), Ludwig-Maximilians-Universität München (LL.M.) a King’s College London (LL.M.) a je partnerkou advokátní kanceláře Pierstone. Jako advokátka se věnuje ochraně osobních údajů, právu telekomunikací a informačních technologií, problematice ochrany hospodářské soutěže a veřejných zakázek. Je aktivní členkou v odborných a profesních sdruženích (např. Spolek pro ochranu osobních údajů nebo International Bar Association) a uznávanou přednášející na mezinárodních konferencích týkajících se kybernetické bezpečnosti, technologií a nakládání s daty.

Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.

Tomáš Lechner působí na katedře práva Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Má bohaté zkušenosti z praktického uplatnění informačních technologií v územní samosprávě jako specialista společnosti Triada na implementaci elektronických spisových služeb.

Jan Frk

Jan Frk je jedním z vedoucích pracovníků firmy Software602.Problematice eGovernmentu se profesně věnuje již více než patnáct let. Pro svou erudici a bohaté praktické zkušenosti je často žádán jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. S nimi mimo jiné spolupracuje na přípravě příslušných legislativních norem a metodických pokynů.

MVDr. Milan Vodička

V letech 1993-2009 manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, v období 2011-2012 člen Prezidia KDP, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Bohatá publikační činnost v odborných periodikách.

Mgr. Marie Procházková

působí jako archivářka a metodička spisové služby ve Státním oblastním archivu v Praze.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa