Konference: Novinky léta 2016 - Veřejné zakázky a související změny

Konference: Novinky léta 2016 - Veřejné zakázky a související změny

Nový zákon - registr smluv - elektronická identita - dopady do praxe

Termín: 25. 5. 2016
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Dovolujeme si vás pozvat na již 8. tradiční celostátní konferenci, jež poskytne zástupcům veřejného a soukromého sektoru praktický přehled legislativních změn, které přinese léto 2016. Nový zákon o veřejných zakázkách a jeho důsledky, zákon o registru smluv a elektronická identita od 1. 7. 2016 a konečně také nový zákon o řízení a kontrole veřejných financí, to vše pohodlně na jednom místě z úst předních odborníků. Nebojte se legislativních změn, včas vám nabízíme pomocnou ruku!
 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Záměr konference

Nový zákon o zadávání veřejných zakázek je klíčovou normou, která ovlivní veřejné investování v mnoha následujících letech. Jakmile vstoupí v účinnost, lze předpokládat řadu problémů, které bude potřeba pružně řešit. Konference zorientuje zadavatele i dodavatele v nejpalčivějších změnách v praxi i dohledu.

Tento revoluční nový zákon ale není jedinou legislativní změnou, která otřese českými obcemi, městy a soukromými společnostmi v létě 2016. Od 1. 7. 2016 budou účinné hned dvě zásadní normy: zákon o registru smluv a také nařízení eIDAS, které radikálně mění zacházení s elektronickými dokumenty a nahrazuje elektronický podpis tzv. elektronickou identitou.

Konečně v pestrém programu složeném z vystoupení renomovaných odborníků nebude chybět ani očekávaný nový zákon o řízení a kontrole veřejných financí, který má být efektivním nástrojem pro prevenci nehospodárnosti a který dá nový rámec kontrolám v subjektech veřejného sektoru.

Všechny důležité změny shrneme pro vás pohodlně na jednom místě a s praktickými doporučeními. Těšíme se na vaši účast! Další informace naleznete v záložce Program.

Komu je konference určena                                     

  • Zástupcům veřejného sektoru:

    • Starostům, ředitelům rozpočtových / příspěvkových organizací 
    • Všem osobám zodpovědným a zúčastněným v zadávání veřejných zakázek v rámci veřejných, dotovaných a sektorových zadavatelů
  • Uchazečům-dodavatelům a dalším zájemcům o problematiku veřejných zakázek:

    • Ředitelům dodavatelských firem + jejich zástupcům zodpovědným za veřejné zakázky
    • Odborné veřejnosti se zájmem o veřejné zakázky

Ohlasy aneb spokojení účastníci

Našich odborných konferencí se za poslední 3 roky zúčastnilo již více než 5000 spokojených delegátů z celé České republiky. Napsali nám například:

„Ač to nebývá často zvykem, (konference) naplnila očekávání.“ Petr Janský, Česká obchodní inspekce

„Včerejší akci hodnotím jako podařenou a jako jeden z velkých kladů hodnotím erudici přednášejících.“ Jan Kolbaba, technický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov

„Děkuji za bezvadně připravenou a po celou dobu parádně organizovanou konferenci. Vysoce oceňuji všechny, kdo se na její přípravě a průběhu podíleli.“ Ing. Rudolf Reil, vedoucí obchodně-právního odboru, Letov Letecká výroba, s.r.o.

„Konferenci považuji pro sebe za velmi přínosnou.“ Ondřej Behún, ředitel MARON CZ s.r.o.

„Potvrzuji, že se mi konference líbila.“ Miroslav Kos, generální ředitel Sweco Hydroprojekt a.s.

„Vážím si Vašeho profesionálního přístupu. Doporučím vás.“ Michal Riško, místopředseda představenstva, Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.

„Konference se mi líbila, určitě je mi přínosem do praxe.“ Kateřina Rydlová, jednatelka GARC Kladno s. r. o.

„Konference měla výbornou úroveň a pro nás a naší firmu bude velkým přínosem.“ Romana Bartschová, jednatelka Naturprodukt CZ s.r.o.

Další informace

Konference se koná po hlavičkou odborného časopisu Veřejné zakázky v praxi. Každý účastník akce obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu dne a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Program konference

Celostátní konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca do 16:15 hodin. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Vystoupí například

  • Mgr. Tomáš Machurek, předseda Asociace pro veřejné zakázky, partner advokátní kanceláře MT Legal 
  • PhDr. Tomáš Vyhnánek, náměstek ministra financí pro řízení sekce Finanční řízení a audit 
  • JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler, ředitel Odboru práva veřejných zakázek a koncesí, MMR ČR
  • Mgr. František Korbel, Ph.D., partner AK Havel, Holásek & Partners, člen Legislativní rady vlády

... a další odborníci z praxe  

Výběr z programu

  • Shrnutí důležitých legislativních novinek účinných od léta 2016

 

  • Nový zákon o veřejných zakázkách
    • účinnost a doporučení pro hladký přechod
    • první problémy v praxi
    • změny v dohledu nad veřejnými zakázkami
    • prevence pochybení zadavatelů/dodavatelů

 

  • Zákon o registru smluv
    • účinnost od 1. 7. 2016
    • návod pro přípravu
    • důsledky do praxe
    • specifika z pohledu veřejného/soukromého sektoru 

 

  • Implementace nařízení eIDAS
    • změny od 1. 7. 2016
    • elektronická identita místo elektronického podpisu
    • návod pro přípravu
    • dopady do praxe

 

  • Zákon o řízení a kontrole veřejných financí
    • nové postupy pro prevenci nehospodárnosti
    • role kontrolorů a auditorů
    • předpokládaná účinnost
    • dopad do praxe obcí a měst

 

... a další

Časový harmonogram

Časový harmonogram

8:00–9:00 registrace účastníků v hotelu Artemis****

9:00–11:00 dopolední blok s diskusemi

11:00–11:30 coffee break ve foyer

11:30–13:15 polední blok s diskusemi

13:15–14:15 teplý oběd

14:15–16:15 odpolední blok s diskusemi

16:15 závěrečné slovo 

 

(změna programu vyhrazena)

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

Vlastimil Fidler je ředitelem odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR.

Hotel Artemis****

Hotel Artemis****

U Sluncové 14, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, U Sluncové 14, Praha 8, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar).

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

 

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.