Konference: Osobní údaje - bič na vaši organizaci?

Konference: Osobní údaje - bič na vaši organizaci?

Zaměstnanci – PC – dokumentace – dodavatelé – klienti ­Jak postupovat podle aktuálních pravidel GDPR a ZZOÚ?

Termín: 15. 10. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Osobní údaje číhají všude! Postupujete správně ve všech oblastech vaší firmy či organizaci? Ať už jde o:

• vaše zaměstnance (Nakládáte s OÚ zaměstnanců podle zákona? Nemáte nadbytečné souhlasy?)
• vaše PC (Jak dobře máte zabezpečená data?)
• vaše dodavatele (S kým musíte mít zpracovatelskou smlouvu a s kým ne?)
• vaše klienty (Rozposíláte obchodní sdělení legálně?)
• vaši dokumentace (Jak uchovávat souhlasy, od koho a jak dlouho?
• vaše kamery (Jak dlouho záznamy ukládat?)

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 990 Kč
bez DPH

Cíl konference

Konference Osobní údaje ve vaší firmě a organizaci se koná pod záštitou Elektronického zpravodaje pro pověřence. Na konferenci se zaměříme na ty oblasti ve firmě a organizaci, ve kterých zpracováváte osobní údaje. Zrevidujeme vaše jednotlivé povinnosti a poradíme ověřené postupy. Ke každému tématu dostanete užitečný checklist, díky kterému si hned ověříte, zda postupujete správně!

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference Osobní údaje ve vaší firmě a organizaci  je určena vedení organizace, pověřencům, firemním právníkům, marketingovým specialistům, IT manažerům a personalistům, a to jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Konference bude přínosná pro každou firmu či organizaci.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:30. Po každém vystoupení bude následovat diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata konference:

✓ Aktuální legislativní požadavky na osobní údaje a připravované změny
✓ Jak reagovat na stížnosti od lidí i ÚOOÚ?
Ze života firmy a organizace:
     • vaši zaměstnanci (Nakládáte s OÚ zaměstnanců podle zákona? Nemáte nadbytečné souhlasy?)
     • vaše PC (Jak dobře máte zabezpečená data?)
     • vaši dodavatelé (S kým musíte mít zpracovatelskou smlouvu a s kým ne? Co v ní nesmí chybět?)
     • vaši klienti (Rozposíláte obchodní sdělení legálně? Jak na telemarketing a online marketing?)
     • vaše dokumentaci (Jak uchovávat souhlasy, od koho a jak dlouho?)
     • vaše kamery (Jak provozovat kamerové systémy a na jak dlouho záznamy ukládat?)

Krátké, stručné a věcné přednášky k jednotlivým oblastem, ve kterých vaše firma a organizace zpracovává osobní údaje. Ke každé přednášce dostanete užitečný checklist,

(změna programu vyhrazena)

 

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • polední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • odpolední blok s diskusemi
  • 15:30 Závěrečné slovo

 

 Na konferenci vystoupí:
JUDr. Bc. Andrej Lobotka, Ph.D., oceněn titulem Podnikový právník v kategorii Perspektiva 2019
✓ JUDr. Jiří Škubal, specialista na osobní údaje zaměstnanců, AK PRK Partners
Mgr. Radomír Pivoda, advokát, pověřenec a expert na GDPR
✓ Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA, odborník na kybernetickou bezpečnost a ochranu dat
díky kterému si hned ověříte, zda postupujete správně!

 

 

Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA

Luděk Nezmar se specializuje na ochranu osobních údajů a zároveň publikuje odborné články a publikace na téma GDPR.

JUDr. Andrej Lobotka

Během studií pomáhal v neziskových organizacích.

JUDr. Jaroslav Škubal

Mgr. Radomír Pivoda

Radomír Pivoda se specializuje na ochranu osobních údajů a implementaci nařízení GDPR do praxe nejen školských zařízení. Aktuálně také působí jako pověřenec pro řadu škol. Dále se věnuje právu duševního vlastnictví, autorskému právu, ochraně osobnosti a právu informačních technologií.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

5 990 Kč
bez DPH