Konference: Revoluce v DPH při obchodování s EU 2020

Konference: Revoluce v DPH při obchodování s EU 2020

Novinky v prokazování osvobození – Doklady o přepravě a chyby v DAP – Kontroly z FÚ

Termín: 26. 5. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Slyšeli jste o velkých změnách DPH při obchodování s EU, zatím je však neřešíte? Víte ale, kdy je výhodnější využít přímého účinku evropské směrnice a kdy raději počkat na účinnost ZDPH? TOP odborníci vám na unikátní konferenci doporučí ten nejlepší postup! Dále vám poradí s komplikovaným prokazováním přepravy a DIČ při osvobození dodání zboží od DPH a prozradí, jaké dokumenty budete potřebovat. Dozvíte se o novém souhrnném hlášení a zaměříme se i na problematické náležitosti dokladů, chyby a kontroly z FÚ!

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

4 990 Kč
bez DPH

Cíl konference

Cílem konference Revoluce v DPH při obchodování s EU 2020 je připravit vás na významné změny s přímým dopadem na vaši firmu a poradit, zda počkat na účinnost novely ZDPH, nebo využít přímého účinku směrnice EU! Na konferenci se dozvíte vše podstatné k novým pravidlům osvobození od DPH, a to včetně uznatelných důkazů k přepravě zboží - tedy přehled všech dokumentů a jejich náležitostí. Pozornost budeme věnovat také nové úpravě dodání zboží v režimu skladu a poradíme, jak vyplnit novou strukturu souhrnného hlášení VIES.

Mimo to vás upozorníme na nejčastější chyby a trable v praxi při dokazování pořízení/dodání zboží pomocí daňových dokladů a jejich náležitostí. Stejně tak vám předáme tipy, díky kterým se vyhnete pochybení při vyplňování DAP, kontrolního a souhrnného hlášení k DPH. Nemineme ani ožehavé téma kontrol z FÚ zaměřujících se na firmy obchodující v rámci EU. 

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference Revoluce v DPH při obchodování s EU 2020 je určena vedoucím pracovníkům, ekonomům, finančním a obchodním ředitelům a manažerům a také účetním firem obchodujících zboží s členskými státy EU.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:00. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata konference:

DOPOLEDNÍ BLOK: Novela ZDPH 2020 vs. přímý účinek směrnice EU

  • Novinky v prokazování osvobození při dodání zboží do jiného členského státu
    • Jak na prokazování přepravy – potřebné dokumenty a jejich náležitosti
    • Prokazování DIČ
  • Nová úprava dodání zboží v režimu call skladu
    • Jak nově vyplnit souhrnné hlášení (VIES)
    • Přemístění obchodního majetku
  • Změny v třístranném a vícestranném obchodu

ODPOLEDNÍ BLOK: Nástrahy DPH u unijního obchodování v praxi českých firem

  • Daňové doklady a jejich náležitosti při dokazování pořízení/dodání zboží
  • Časté chyby při vyplňování DAP, kontrolního a souhrnného hlášení
  • Kontroly z FÚ v oblasti DPH u unijních obchodů

(změna programu vyhrazena)

 

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • odpolední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • 15:00 Závěrečné slovo
Ing. Petr Linx

Ing. Petr Linx

Petr Linx je uznávaným daňovým poradcem. V současnosti pracuje jako manažer daňového oddělení ve společnosti BDO. Petr Linx svým klientům poskytuje již přes 10 let poradenství v oblasti daní, ale i účetnictví. Specializuje se na nepřímé daně, především na optimalizaci DPH jak v komerčním, tak veřejném sektoru. Od roku 2016 poskytuje také expertní poradenství v oblasti EET. Pravidelně také školí a veřejně publikuje články o aktuálních tématech ve svých specializacích.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

4 990 Kč
bez DPH