Konference: Revoluční Incoterms v roce 2020 a další novinky v zahraničním obchodě

Konference: Revoluční Incoterms v roce 2020 a další novinky v zahraničním obchodě

Nové dodací podmínky – Celní legislativa – Přepravní dokumenty

Termín: 16. 10. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Zahraniční obchod čeká v roce 2020 revoluční změna v podobě nových pravidel INCOTERMS 2020. Víte, jaký vliv budou mít na platební, přepravní a pojistné podmínky a co vše budete muset při jejich použití nově upravit a zohlednit? Navštivte speciální konferenci, kde se na jednom místě a z úst těch nejpovolanějších dozvíte vše podstatné pro váš obchod! Navíc vás připravíme na změny celní legislativy a nové povinnosti u přepravních dokumentů ve vztahu k DPH.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl konference

Cílem konference Revoluční Incoterms v roce 2020 a další novinky v zahraničním obchodě je připravit vás na největší změnu zahraničního obchodu za poslední desetiletí. Na konferenci se dozvíte vše podstatné k nové verzi Incoterms a poradíme vám, jak je hladce aplikovat do obchodní praxe. Dále vás provedeme změnami v celních předpisech pro rok 2020 a poradíme, jak se musíte připravit na nové povinnosti v přepravních dokumentech, které zavede novela DPH v souvislosti s prokazováním přepravy do jiného členského státu.

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference Revoluční Incoterms v roce 2020 a další novinky v zahraničním obchodě je určena obchodním a finančním ředitelům, celním deklarantům, obchodním referentům, účetním, pracovníkům celního, logistického a obchodního oddělení a v neposlední řadě samozřejmě také vedení organizace.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:00. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata konference:

  • Incoterms 2020
    • Významné změny a jak se na ně připravit
    • Platební, přepravní a pojistné podmínky
    • Na co si dát pozor při jejich použití a s čím vám Incoterms 2020 nepomůžou
  • Novinky v e-commerce a v oblasti prokazování výstupu zboží
  • DPH 2020: Změny v přepravních dokumentech

(změna programu vyhrazena)

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • polední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • odpolední blok s diskusemi
  • 15:30 Závěrečné slovo
Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Po absolvování Fakulty obchodní VŠE v Praze nastoupil na první angažmá v PZO Čechofracht, odkud byl také později vyslán na delegaturu Čechofrachtu a ČNP v Alexandrii.
Po návratu z Egypta přešel do soukromé sféry, od roku 1995 stanul v čele zastoupení rejdaře MSC v ČR a SR, později u ČSKD Intrans = operátora kombinované kontejnerové dopravy. Všechny tyto zkušenosti zhodnotil po 2003 jako vstupenku do světa velké mezinárodní spedice, nejdříve u společnosti Schenker CZ (postupně až k pozici provozního ředitele), a poté u společnosti Dachser CZ.
Lektorskou činnost zahájil pro Univerzitu Pardubice/Svaz spedice a logistiky, později pak pro ICC Praha. Aktuálně prezentuje problematiku Incoterms, dopravy a pojištění zásilek, a udržitelný rozvoj v dopravě a logistice, ať na veřejné platformě či individuálně ve firmách.
Hovoří anglicky, německy, rusky a zbytkově arabsky. K zálibám patří především squash, lyže, golf a kolo. Relaxuje na zahradě se sklenkou dobrého bílého vína a dobrou hudbou.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

5 490 Kč
bez DPH