
Konference: Rizika při správě budovy 2018
Únikové cesty, technická zařízení, sběr a využití dat
Termín: 23. 11. 2017
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Hledáte způsoby, jak úsporně a efektivně spravovat vaší budovu? Rádi byste se orientovali v revizích technických zařízení? Chcete využít dostupná data ke snazšímu plánování údržby? Víte jak zabezpečit únikové cesty? Přinášíme Vám další konferenci pod záštitou úspěšné publikace Manuál provozovatele budovy, na které se budete moci podělit o své zkušenosti s řadou odborníků z praxe.
Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.
Záměr konference
Cílem konference Rizika ve správě budovy 2018 je srozumitelně a komplexně vás seznámit s klíčovými tématy pro úspěšný provoz budovy. Jedním z nich je vhodné dopad nařízení GDPR na provoz kamerových systémů ve Vaší budově, zabezpečení únikových cest, revize technických zařízení či to, jak maximálně využít dostupná data k jednodušší správě budovy. Sestavili jsme pro Vás různorodý program, díky kterému získáte přehled v těch nejdůležitějších oblastech facility managementu.
Konference začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 16:00.
Více informací naleznete v obsahu konference!
Ohlasy spokojených účastníků našich konferencí
Našich odborných konferencí se za poslední 3 roky zúčastnilo již více než 5000 spokojených delegátů z celé České republiky. Napsali nám například:
„Ač to nebývá často zvykem, (konference) naplnila očekávání.“ Petr Janský, Česká obchodní inspekce
„Včerejší akci hodnotím jako podařenou a jako jeden z velkých kladů hodnotím erudici přednášejících.“ Jan Kolbaba, technický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov
„Děkuji za bezvadně připravenou a po celou dobu parádně organizovanou konferenci. Vysoce oceňuji všechny, kdo se na její přípravě a průběhu podíleli.“ Ing. Rudolf Reil, vedoucí obchodně-právního odboru, Letov Letecká výroba, s. r. o.
„Konferenci považuji pro sebe za velmi přínosnou.“ Ondřej Behún, ředitel MARON CZ, s. r. o.
„Potvrzuji, že se mi konference líbila.“ Miroslav Kos, generální ředitel Sweco Hydroprojekt, a. s.
„Vážím si Vašeho profesionálního přístupu. Doporučím Vás.“ Michal Riško, místopředseda představenstva, Údržba silnic Karlovarského kraje, a. s.
„Konference se mi líbila, určitě je mi přínosem do praxe.“ Kateřina Rydlová, jednatelka GARC Kladno, s. r. o.
„Konference měla výbornou úroveň a pro nás a naší firmu bude velkým přínosem.“ Romana Bartschová, jednatelka Naturprodukt CZ, s. r. o.
Komu je konference určena
Konference je určena vedení firem a organizací, facility manažerům i správcům budov. Konference bude přínosná pro každého, kdo vlastní či spravuje nebytové prostory a všem zájemcům z řad české veřejnosti.
Další informace
Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.
Konference se bude věnovat těmto okruhům
- Zásadní nařízení GDPR a novela stavebního zákona – dopady na Vaši náročnou práci
- Nařízení GDPR a jeho dopad na provoz kamerových systémů
- Jak nejlépe zajistit únikové cesty ve Vaší budově
- Revize technického stavu v roce 2018: Jaké Vás čekají změny
- Sběr a maximální využití dat ve Facility managementu
- Inspekce a kontroly v novém roce – nenechte se překvapit
Na konferenci vystoupí mimo jiné
- Tomáš Fencl, odborník na rizika a požární ochranu. Specializuje se na havarijní plánování a koordinaci BOZP na staveništi. Je majitelem společnosti Fencl Safety s. r. o.
- Jan Talášek, držitel ceny FM Awards 2016 v kategorii Osobnost roku udělované mezinárodní asociací IFMA. Působí jako manažer CAFM ve společnosti Atalian a je odborný konzultantem se specializací na softwarovou podporu facility managementu.
- Ing. Libor Sladký, expert v oblasti bezpečnostních projektů a auditů. Dále se věnuje řešení slaboproudých a bezpečnostních systémů v objektech s vyšším bezpečnostním rizikem.
- Bc. Jan Beran, expert v oblasti bezpečnostních projektů, v současné době působí v Security Conulting. Specializuje se na kamerové systémy.
Hlavní přínos pro účastníky
- Získáte přehled o dopadech novely stavebního zákona na Vaši praxi
- Můžete pokládat své dotazy renomovaným odborníkům.
- Minimalizujete riziko udělení sankce při kontrolách a inspekcích v roce 2018
- Budete mít jedinečnou příležitost sdílet své zkušenosti při odborné diskusi.
- Doporučíme Vám, jak vhodně zajistit únikové cesty.
- Každý účastník obdrží osvědčení o účasti.
Časový harmonogram
8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
9:00–11:30 dopolední blok s diskusemi
11:30–12:20 oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
12:20–14:20 polední blok s diskusemi
14:20–14:40 coffee break (káva, sladké a slané chuťovky)
14:40–15:30 odpolední blok s diskusemi
15:30–15:45 závěrečné slovo
(změna programu vyhrazena)

Praha, Hotel Olympik
Sokolovská 138, Praha 8 180 00
Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).
Adresa:
Sokolovská 138, Praha 8 186 76
Doprava:
Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.
Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.
Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.
Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.