Konference: Velká novela zákoníku práce a jak z ní nezešílet

Konference: Velká novela zákoníku práce a jak z ní nezešílet

Největší změny pro personalisty a zaměstnavatele za poslední roky!

Termín: 14. 5. 2020
Místo konání: Název místa konání

Pozor, pozor: velká novela zákoníku práce platí od 1. 7.! Jde o největší změnu za posledních několik let, a proto se včas přihlaste na konferenci, která vám pomůže se všemi zásadními změnami. Ať už jde o revoluci v počítání dovolené, nová pravidla pro doručování, vysílání zaměstnanců, sdílené pracovní místo a novinky u dohod, výpovědi a další, veškerá nová pravidla musíte bezpodmínečně znát! Co všechno se mění, jak to budete muset zohlednit v praxi a na co nezapomenout? Zjistíte na konferenci.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl konference

Největší změna v pracovním právu za uplynulá léta je tady! Už 1. 7. musíte mít zavedené všechny změny v praxi. Novela zákoníku práce se dotkne celé řady oblastí a na žádnou z nich nesmíte zapomenout. Čeho všeho se změny dotknou a jak v praxi postupovat? Přijďte na konferenci nabitou legislativními změnami, které musíte znát

Jde o největší změnu zákoníku práce za několik let – zarezervujte si včas své místo na konferenci!

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference Velká novela zákoníku práce a jak z ní nezešílet je určena HR managerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, vedení organizace a firemním právníkům, a to jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Konference bude přínosná pro každou firmu či organizaci.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, bohatý catering v průběhu celé konference a teplý oběd.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15 hod. Po každém vystoupení bude následovat diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata konference:

  • Revoluce v počítání dovolené: jak na to?
  • Změny v pravidlech pro doručování a fungování v praxi
  • Vysílání zaměstnanců podle EU a nové minimální standardy
  • Sdílené pracovní místo a na co si dát v praxi pozor
  • Pracovní úrazy, nemoci z povolání, náhrada újmy na zdraví
  • Změny u dohod, výpovědi při přechodu povinností a další změny

(změna programu vyhrazena)

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • polední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • odpolední blok s diskusemi
  • 15:00 Závěrečné slovo

Díky konferenci:

  • získáte komplexní informace pro vyrovnání se s legislativou
  • upozorníme vás na sporné body a rizikové oblasti
  • zjistíte, jak na danou problematiku nahlížejí odborníci z různých úhlů pohledu
  • můžete sdílet zkušenosti s kolegy a načerpat příklady tzv. dobré praxe
  • máte možnost pokládat dotazy přednášejícím v rámci odborných diskusí
  • získáte osvědčení o účasti, resp. certifikát o absolvování akce.
Hotel Artemis****

Hotel Artemis****

U Sluncové 71/14, Praha 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

 

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

 

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Galerie

5 490 Kč
bez DPH