Konference ZA HRANICE: Klíčové změny v přepravě a clení zboží

Konference ZA HRANICE: Klíčové změny v přepravě a clení zboží

Balíček mobility – E-commerce – Brexit – Incoterms 2020

Termín: 21. 4. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Přepravujete své zboží nebo zajišťujete přepravu zboží pro své zákazníky za hranicemi Česka? Pak zbystřete, v průběhu roku 2020 vás čeká řada změn: Od celních a daňových novinek přes přípravu na zavádění revoluční e-commerce po nové pracovní podmínky řidičů v mezinárodní přepravě! Udržte krok i v tomto hektickém roce a navštivte speciální konferenci, kde se dozvíte vše podstatné pro váš obchod. Pozornost zaměříme také na brexit a správné použití Incoterms 2020.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl konference

Cílem konference ZA HRANICE: Klíčové změny v přepravě a clení zboží je připravit vás na významné zahraničně-obchodní změny s přímým dopadem na vaši firmu. Na konferenci se dozvíte vše podstatné k přípravám na revoluční e-commerce, které zasáhnou zejména dodavatelsko-logistický řetězec ve firmách: dozvíte se, jaká rizika, povinnosti a příležitosti z toho pro vás plynou. Věnovat se budeme také dalším celním novinkám, které nastanou v průběhu roku 2020. Důležitým bodem pro přepravce, kterému věnujeme speciální pozornost, je po 3 letech příprav balíček mobility s novými pracovními podmínkami řidičů v mezinárodní přepravě.

Mimo to vás seznámíme také se změnami v rámci brexitu, a to nejen v celních povinnostech, ale také v praktických dopadech na jednotlivá oddělení a činnosti v rámci firmy. Nezapomeneme ani na populární Incoterms 2020: poradíme s jejich použitím a upozorníme na časté chyby v aplikaci všech verzí těchto pravidel.

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference ZA HRANICE: Klíčové změny v přepravě a clení zboží je určena obchodním a finančním ředitelům, celním deklarantům, obchodním referentům, účetním, pracovníkům celního, logistického a obchodního oddělení a v neposlední řadě samozřejmě také vedení organizace. 

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:00. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata konference:

DOPOLEDNÍ BLOK

  • Celní a daňové novinky v roce 2020
    • Novinky v podání celního prohlášení, celní zjednodušení a další
  • Příprava na revoluční e-commerce
    • Koho a jak zasáhne
    • Příležitosti a hrozby pro firmy
    • Dopad na dodavatelsko-logistický řetězec
  • Balíček mobility: Nové pracovní podmínky řidičů v mezinárodní přepravě

ODPOLEDNÍ BLOK

  • Brexit
    • jak a v čem všem ovlivní vaši firmu od A do Z
    • celní řízení při dovozu a vývozu zboží včetně dopadů na DPH
  • Incoterms 2020
    • Rady a tipy, jak je správně použít
    • Časté chyby v aplikaci všech verzí pravidel Incoterms v praxi

(změna programu vyhrazena)

 

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • odpolední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • 15:00 Závěrečné slovo
Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Petr Rožek je v současnosti jediným certifikovaným lektorem INCOTERMS 2020 v ČR. Je také autorem stejnojmenné publikace a zároveň výkonným ředitelem Svazu spedice a logistiky. Lektorsky se věnuje problematice Incoterms, dopravy a pojištění zásilek, a udržitelnému rozvoji v dopravě a logistice.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

5 490 Kč
bez DPH