Byznys fórum: Změny a výzvy v zahraničním obchodě 2018

Byznys fórum: Změny a výzvy v zahraničním obchodě 2018

Legislativní novinky – Celní řízení – Nové příležitosti

Termín: 31. 10. 2017
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Zavedli jste všechny legislativní změny, které loni postihly oblast zahraničního obchodu, v praxi své společnosti správně? Víte, na co si dát pozor v roce 2018? Které země by měly být vašimi novými exportními prioritami? A víte, jak se změní dodací podmínky při jednotlivých druzích přepravy zboží? Těšíme se na vás na říjnovém zahraničně–obchodním byznys fóru, kde získáte odpovědi, rady i nové kontakty.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl konference

Cílem byznys fóra Změny a výzvy v zahraničním obchodě 2018 je srozumitelně a komplexně seznámit s firmy angažované v zahraničním obchodě s množstvím aktuálních novinek v legislativě a novými obchodními příležitostmi. Odborníci vám osvětlí především praktické důsledky legislativních změn. Také vás upozorní na nové zahraničně-obchodní priority a nastíní, kterým směrem by se vaše obchodní aktivity měly ubírat, aby se vám v roce 2018 dařilo. Získejte zajímavou inspiraci i odpovědi na své dotazy.

Prohlédněte si detailní program byznys fóra.

Komu je byznys fórum určeno                                     

Byznys fórum Změny a výzvy v zahraničním obchodě 2018 je určeno členům statutárních orgánů a výkonného managementu, jednatelům, členům dozorčích rad a představenstev, ředitelům a vedoucím manažerům.

Další informace

Každý účastník obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu byznys fóra a teplý oběd.

Byznys fórum začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca do 16 hodin. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata byznys fóra:

  • Změny chystané pro rok 2018:
    • uplatňování DPH
    • vykazování údajů pro INTRASTAT
    • celní předpisy
    • celní sazebník
  • Novela zákona o DPH navázaná na změnu celních předpisů
  • Dodací podmínky INCOTERMS, charakteristika a vyžití v jednotlivých druzích přepravy zboží
  • Mimounijní obchod:
    • pravidla provádění celního řízení
    • celní sazebník EU (TARIC)
    • problematika DPH
  • Nové příležitosti na globálních trzích v roce 2018
    • Ukrajina
    • Rusko
    • Čína
    • ... a další

Časový harmonogram:

8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
9:00–11:00 dopolední blok s diskusemi
11:00–11:45 oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
11:45–14:00 polední blok s diskusemi
14:00–14:20 coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
14:20–16:00 odpolední blok s diskusemi
16:00 Závěrečné slovo

 Změna programu vyhrazena.

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Po absolvování Fakulty obchodní VŠE v Praze nastoupil na první angažmá v PZO Čechofracht, odkud byl také později vyslán na delegaturu Čechofrachtu a ČNP v Alexandrii.
Po návratu z Egypta přešel do soukromé sféry, od roku 1995 stanul v čele zastoupení rejdaře MSC v ČR a SR, později u ČSKD Intrans = operátora kombinované kontejnerové dopravy. Všechny tyto zkušenosti zhodnotil po 2003 jako vstupenku do světa velké mezinárodní spedice, nejdříve u společnosti Schenker CZ (postupně až k pozici provozního ředitele), a poté u společnosti Dachser CZ.
Lektorskou činnost zahájil pro Univerzitu Pardubice/Svaz spedice a logistiky, později pak pro ICC Praha. Aktuálně prezentuje problematiku Incoterms, dopravy a pojištění zásilek, a udržitelný rozvoj v dopravě a logistice, ať na veřejné platformě či individuálně ve firmách.
Hovoří anglicky, německy, rusky a zbytkově arabsky. K zálibám patří především squash, lyže, golf a kolo. Relaxuje na zahradě se sklenkou dobrého bílého vína a dobrou hudbou.

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Jan Hebnar, bývalý obchodní diplomat působící v Pekingu v letech 2009 až 2012, vystudoval právo a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě v Brně a MBA na Peking University. Zabývá se Asií, asijskou ekonomikou, společností a kulturou, přednáší na vysokých školách v ČR a Šanghaji interkulturní management, strategický management a mezinárodní vyjednávání. Je členem dozorčí rady European Chamber in China a šéfredaktorem komunitního občasníku o podnikání v Číně Šanghaj Plus, vydávaného Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji. V současné době vede konzultační a obchodní společnost SINOVIA, která se obchodem s Čínou zabývá.

Mgr. Josef Vachtl

Mgr. Josef Vachtl

ředitel Celního úřadu pro hlavní město Prahu

PhDr. Václav Lídl

PhDr. Václav Lídl

Václav Lídl je analytikem Výzkumného centra AMO se specializací na postsovětský prostor. Je doktorandem v oboru Mezinárodní teritoriální studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V rámci studia absolvoval studijní stáž na University College London, Moskevské státní univerzitě a na Státním institutu ruského jazyka v Moskvě. Odborně se zaměřuje na zahraniční a vnitřní politiku post-sovětských zemí.

Hotel Olympik

Hotel Olympik

Sokolovská 138, Praha 8 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

 

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

 

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.