E-magazín: Moderní office manažer

E-magazín: Moderní office manažer

Praktický rádce pro hladký chod kanceláře

Na bedrech office manažerů leží obrovská nálož povinností – musí zajistit administrativní chod kanceláře a dostatek kancelářských zásob, odpovídají za chod recepce, pečují o návštěvy, vedou diář svého nadřízeného... pokračovat bychom mohli skoro donekonečna. Náš on-line magazín pomůže office manažerům s jejich prací a bude jim každý měsíc přinášet nálož praktických tipů z oblasti time managementu, komunikace, spolupráce s dodavateli a mnoho dalšího!

2 990 Kč
roční předplatné bez DPH a expedičních nákladů

Popis produktu 

On-line měsíčník Moderní office manažer představuje zdroj informací, rad a inspirace, jak vyjít s kolegy, dodavateli i vedením, jak perfektně organizovat kancelář, zvládat time management a reprezentovat. Pestrá nabídka témat relevantní pro výkon funkce office manažera nabídne čtenářům ověřené tipy na dodavatele, šikovné digitální nástroje, komunikační styly a řadu užitečných postupů, které jsou pro jejich práci nezbytné.

Výhody elektronického magazínu:

  • Dozvíte se, jak se nenechat zavalit každodenní hromadou úkolů

  • Během pracovního dne Vás nepřekvapí ani nečekané úkoly

  • Získáte tipy na ověřené dodavatele a prostory vhodné pro schůzky či vzdělávací akce

  • Usnadníte si práci s řadou užitečných digitálních nástrojů

  • Zefektivníte svou komunikaci s kolegy, nadřízeným i klienty

  • Budete mít přehled o relevantních novinkách ze světa práva týkající se chodu kanceláře i celé firmy

Komu je určen

On--line měsíčník Moderní office manažer je určen všem office manažerům/manažerkám, asistentům/asistentkám, sekretářkám a všem vedoucím firem, kteří chtějí získat nové podněty pro své podřízené.

Ukázkové strany

Prolistujte si ukázkové číslo nebo si jej stáhněte v pdf.

Specifikace produktu

Elektronický magazín vychází každý měsíc ve formátu A4. Každé číslo má 26 stran, je celobarevné a lze jej odbírat prostřednictvím ročního předplatného.

 Elektronický magazín obsahuje články z oblastí:

  • Time management a rozvržení pracovních povinností

  • Komunikace a vztahy, asertivita, jednání s náročnými klienty, prezentační dovednosti, jazykové okénko

  • Osobní a profesní rozvoj, motivace, sebevzdělávání, public relations, spolupráce s vedením

  • Nakládání s fakturami, kalkulace, základy účetnictví

  • Rozvoj digitálních schopností, Microsoft Office, sociální sítě, užitečné digitální nástroje, adresář a ověřené tipy

    + rozhovory s inspirativními osobnostmi a mnoho dalšího!

     

 Prolistujte si ukázkové číslo nebo si ho stáhněte v pdf.

2 990 Kč
roční předplatné bez DPH a expedičních nákladů