Logo AIVD
Konference

Odborné setkání: ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ 2018 – GDPR, NEN, povinná elektronizace

Praktická příprava na 25. 5., 1. 7. a 18. 10. 2018 slovy odborníků

Termín: 24. 4. 2018
Místo konání: Hotel Artemis****

Odborné setkání: ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ 2018 – GDPR, NEN, povinná elektronizace

Srdečně vás zveme k účasti na odborném setkání, jehož ústředním tématem jsou legislativní změny s dopadem na zadávací řízení v roce 2018. Pozvali jsme opět fundované odborníky, jejichž školení jsou opakovaně hodnocena jako nejlepší, aby zadavatelům a účastníkům ZŘ přehledně a na jednom místě poradili, jak zvládnout 3 velké legislativní změny roku 2018: GDPR, povinný NEN a povinnou elektronizaci.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr odborného setkání

Letošní rok je bohatý na legislativní změny s dopadem na zadávací řízení. Víte, jak nařízení GDPR postihuje specificky zadavatele a účastníky zadávacích řízení? Jak to bude s osobními údaji (nejen) v nabídkách a jak eliminovat až mnohamilionové postihy? Termín účinnosti je již 25. 5. 2018!

Připravujete se také na povinný Národní elektronický nástroj od 1. 7. 2018? A aby toho letos nebylo málo, od 18. 10. 2018 nás čeká povinná elektronizace….

Na základě pozitivních ohlasů a velké spokojenosti účastníků s loňským odborným setkáním jsme pro vás připravili podobnou akci s odborníky, díky níž budete včas zorientováni a budete moci položit své dotazy renomovaným specialistům s náležitým know-how. Těší se na vás Vlastimil Fidler, Ondřej Ječný, Markéta Adámková a další zkušení odborníci.

Komu je akce určena                                     

Odborné setkání je určeno zadavatelům veřejných zakázek, zástupcům organizací veřejného sektoru a obcí a měst. Především pak těm pracovníkům, kteří mají ve svých organizacích a obcích či městech na starost veřejné zakázky. Zajímavé bude z druhé strany odborné setkání také pro dodavatele-účastníky zadávacích řízení, a konečně pro odbornou veřejnost.

Další informace

Každý účastník odborného setkání obdrží CERTIFIKÁT. V ceně vstupného jsou také podkladové materiály, občerstvení a oběd.

Odborné setkání začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je v 15:00 hodin.

Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy a také sdílet své zkušenosti.

 

V rámci programu se vám budou podrobně věnovat:

 

Mgr. Markéta Adámková, vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR ČR:

– přinese unikátní informace k dopadu GDPR na zadavatele a k prevenci mnohamilionových sankcí

– účinnost nařízení GDPR je již od 25. května. 2018

 

Ing. Ondřej Ječný, vedoucí oddělení centrálního nákupu z MV ČR:

–  zaměří se na zkušenosti s NEN a návody pro dobrou praxi

– NEN bude povinný již od 1. července 2018

 

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler, ředitel odboru práva veřejných zakázek a koncesí z MMR ČR:

– bude se věnovat povinné elektronizaci, vaší přípravě a změnám

– povinná elektronizace dopadne na všechny zadavatele již od 18. října 2018

 

Mgr. David Dvořák, LL.M., Ph.D., partner advokátní kanceláře MT Legal:

– zaměří se na aktuální aplikační problémy a příklady dobré praxe

 

Těšíme se na setkání!

Ing. Ondřej Ječný

Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky. Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje. Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje. meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/  

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

Vlastimil Fidler je ředitelem odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorem veřejnozakázkové legislativy, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek účinného od 1. 10. 2016. Jako metodik veřejných zakázek se věnuje otázkám výkladu a aplikace zákona a přednáškové činnosti. Patří k našim nejoblíbenějším lektorům.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme