Online konference: Spisovka rychleji a bez chyb po velké novele v roce 2021

Online konference: Spisovka rychleji a bez chyb po velké novele v roce 2021

Zatočte s problematickými místy a novinkami (nejen) elektronické spisové služby

Termín: 19. 11. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Vadí vám, kolik času trávíte nad spisovou službou? Nevíte si rady, jak práci zefektivnit a přitom plnit vše dle zákona a bez chyb? Nerozumíte hektickým novinkám, které v roce 2021 změní výkon spisové služby? Bojujete s nastavením elektronického skartačního řízení, klasifikací dokumentů nebo hybridními spisy? Máme řešení – zúčastněte se online konference, díky které pohotově vyřešíte tyto problémy, ušetříte čas na jinou agendu a neschytáte tučnou pokutu od kontrolorů!

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

4 290 Kč
bez DPH

Cíl online konference

Cílem online konference Spisovka rychleji a bez chyb po velké novele v roce 2021 je předat vám informace, doporučení a tipy pro řešení velmi aktuálních problémů, se kterými se potýká drtivá většina veřejnoprávních původců. Jednotliví odborníci vám srozumitelně a na příkladech z praxe poradí, jak co nejefektivněji nastavit vedení spisové služby a omezit tak její časovou náročnost. 

Provedou vás také změnami a novými povinnostmi, které v roce 2021 nastanou zejména u elektronické spisové služby. Vysvětlí vám správný proces elektronického skartačního řízení a poradí, jak co nejlépe klasifikovat dokumenty dle skartačních znaků a lhůt s ohledem na GDPR. Pozornost bude věnována také problematice nepopulárních hybridních spisů.

Přijďte s námi vyřešit bolestivá místa spisové služby ve vaší organizaci. 

Pro podrobný program klikněte zde.

Komu je akce určena                                     

Online konference je určena všem veřejnoprávním původům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby (nejen v eSSL). Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky. 

Další informace

Jako účastník konference obdržíte CERTIFIKÁT o jejím absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou materiály v elektronické podobě i nahrávka kompletního školení.

• ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ: Celá konference bude probíhat formou živého vysílání, tzn. online bez nutnosti osobní účasti. Konference se tedy zúčastníte prostřednictvím svého zařízení z pohodlí vaší kanceláře či domova. 

 

Online přenos začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca ve 14:00. Po každém vystoupení bude následovat diskuse, v rámci níž budou lektoři zodpovídat elektronicky položené dotazy účastníků. 

Témata online konference:

  1. Změny legislativy v oblasti archivnictví a spisové služby v souvislosti s  „DEPO“ legislativním balíčkem
    • Atestace systémů spisové služby
    • Změny v rámci autorizované konverze
    • Změny v souvislosti s vedením jmenných rejstříků
    • Povinný přenos spisů mezi původci v elektronické podobě 
  2. Elektronické skartační řízení
    • Od přípravy přes průběh až po časté chyby
  3. Jak efektivně nastavit vedení spisové služby
    • Kde hledat úsporu času
    • Jak motivovat zaměstnance k bezchybnému vedení spisové služby
  4. Jak správně převádět formy a formáty dokumentů a práce s hybridními spisy
  5. Návod na klasifikaci dokumentů dle skartačních znaků a lhůt s ohledem na GDPR + kde hledat pomoc

(změna programu vyhrazena)

Ing. Robert Piffl

Robert Piffl působí jako poradce náměstka ministra vnitra pro ICT.

Mgr. Marie Procházková

působí jako archivářka a metodička spisové služby ve Státním oblastním archivu v Praze.

Online - živý přenos

Online - živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

4 290 Kč
bez DPH