Online rychlokurz: Expert na online marketing

Online rychlokurz: Expert na online marketing

Digitální marketing – Sociální sítě – Reklamní kampaně

Termín: 14. 4. 2021 – 21. 4. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Chcete přežít mezi dravou konkurencí? Pak je pro vaši firmu online marketing nutností! Navíc v této době, kdy se každý zákazník počítá! Jak nastavit dlouhodobě výhodnou strategii reklamy, jak firmu správně propagovat a jak pro své zákazníky vytvořit skvělý obsah, který zaujme na první dobrou? A jaké postupy vám usnadní spoustu práce? Na praktických online workshopech se dozvíte, jak být vidět, úspěšně prodávat a zároveň nesypat do marketingu astronomické částky.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

7 990 Kč
bez DPH

Cíl online kurzu

Cílem kurzu je ukázat účastníkům, jak využít maximální potenciál online marketingu v praxi. Díky nabitému programu účastníci porozumí fungování Facebooku a dalších sociálních sítí, naučí se tvořit ideální obsah, který zaujme na první dobrou. Zabývat se budeme také e-mailovým marketingem, který je stále velmi spolehlivým a oblíbeným nástrojem.

Po absolvování kurzu budou účastníci schopni nastavit nejlepší variantu online marketingu, plánovat reklamní a další online kampaně a hlavně je správně vyhodnocovat. Dáme vám tipy, jak na sociálních sítích dobře komunikovat, abyste kolem své značky vytvořili komunitu spokojených zákazníků. 

Prohlédněte si detailní program.

Komu je kurz určen

Online rychlokurz Expert na online marketing je určen všem, kdo zodpovídá za marketingové aktivity organizace, komunikaci značky a kontakt se zákazníky (nejen) na sociálních sítích. Praktické informace poskytne všem zúčastněným – ať už ze soukromého či veřejného sektoru. Ocení ho zejména marketingoví specialisté (i začátečníci), dále provozovatelé webových stránek nebo majitelé menších firem, kteří nemají oddělené marketingové oddělení.

Další informace:

Živé vysílání kurzu je plnou náhradou za prezenční školení s tou výjimkou, že ho můžete sledovat jak ve vaší kanceláři, tak doma. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou podkladové materiály v elektronické podobě.

Program online kurzu

Modul č. 1: online workshop 14. 4. 2021; 9:00–12:00 hod.

To nejdůležitější z online marketingu

  • Copywriting

    • Proč je obsah tak důležitý a jak zaujmout na první dobrou

    • Základní pravidla pro vytvoření dobrého příspěvku

    • Jak komunikace ovlivňuje určení cílové skupiny a jak se přizpůsobit cílové skupině 

    • Copywriting na sociálních sítích

  • E-mailový marketing

    • Kde získat kontakty a jak vytvořit a aktualizovat databázi kontaktů

    • Možnosti automatizace a generování e-mailů

    • Doporučení a rady z praxe 

  • PPC, SEO – jak s nimi pracovat a využít na maximum

Modul č. 2: online workshop 16. 4. 2021; 9:00–12:00 hod.

Jak fungují sociální sítě a jak k nim přistupovat

  • Facebook

    • Jak zahrnout Facebook do strategie firmy

    • Preferovaný formát pro komunikaci s uživateli – DM, komentáře, reakce na hodnocení

    • Příklady dobré a špatné komunikace

    • Typy reklamy a struktura kampaně

  • Instagram

    • Jak propagovat produkt na Instagramu – způsoby, možnosti

    • Co znamená značka a jak ji vytěžit – identita, tón komunikace, publikum

    • Síťový efekt – komunity, reakce a konverze

    • Nejnovější trendy, inovace a nové funkce Instagramu pro praxi

  • LinkedIn

    • Nástroje a metody pro umisťování obsahu

    • Formát obsahu a publikace příspěvků

    • Jak být vidět na LinkedIn a dosáhnout síťového efektu

    • Reklama na LinkedIn

Modul č. 3: online workshop 21. 4. 2021; 9:00–12:00 hod.

Reklamní kampaně

  • Stanovení a měření klíčových ukazatelů úspěšnosti kampaně

  • Interpretace výsledků a rozdílů ve výkonu na základě výběru typu kampaně

  • Unikátní funkce a doporučení pro různé typy formátů reklamy napříč sociálními sítěmi

  • Průběžné sledování výsledků, vytváření zpráv a nástrojů, které nám pomohou

  • Příklady místních a mezinárodních osvědčených postupů podle formátů a cílů reklamy

Modul č. 4: závěrečný kvíz (k vyplnění do 10 dnů od posledního modulu kurzu)

Martin Gregar

Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.

Ondřej Macků

Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších.

Online - živý přenos

Online - živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

7 990 Kč
bez DPH