Podzimní HR setkání: Den pro personalisty

Podzimní HR setkání: Den pro personalisty

Oslavte s námi 15 let Nakladatelství FORUM v ČR!

Termín: 9. 10. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Nakladatelství FORUM slaví 15 let a vy s námi! Srdečně vás zveme na HR setkání, na kterém nebudou chybět ty nejzajímavější přednášky z oblasti personalistiky a osobního rozvoje. Těšit se můžete také na bohaté občerstvení a dobrou kávu, networking, doprovodný program i drobné dárky. Akce je zdarma!

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Přijďte s námi oslavit 15 let Nakladatelství FORUM v České republice! Připravili jsme pro vás Podzimní HR setkání: Den pro personalisty, kde se dozvíte informace důležité jak pro vaši práci personalisty, tak pro vás osobně. Budete mít možnost sdílet zkušenosti s ostatními personalisty, poznáte ty nejlepší lektory a budete se moci poradit o všem, co aktuálně ve své profesi řešíte. 

Těšit se můžete na:

  • zajímavé přednášky a mini-workshopy
  • networking
  • sdílení zkušeností a best practices 
  • bohaté občerstvení
  • drobné dárečky
  • doprovodný program

 

Užijte si s námi svůj Den pro personalisty!

Podzimní HR setkání začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je ve 13 hod. 

Na HR setkání se můžete těšit např. na přednášky a mini-workshopy z těchto oblastí:

  • Motivace zaměstnanců v době blížící se krize
  • Onboarding jako klíč k prevenci fluktuace
  • Firemní vzdělávání jako žádaný benefit
  • Agile v personálním managementu
  • Trendy v oblasti online vzdělávání a další

 

Kromě zajímavých přednášek vás bude čekat také bohaté občerstvení a dobrá káva. Samozřejmostí je networking, doprovodný program i drobné dárky!

Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná, specialistka v oblasti managementu a personalistiky, v současnosti vede poradenský tým zaměřený na prosazování nových personálních strategií a realizaci personálních auditů.

Zaměřuje na zvyšování výkonnosti, jednoduchost a smysluplnost činností lidí v organizaci. Pomáhá snížit byrokracii, odstranit alibistická schvalovací kolečka, vrátit do firem zdravý selský rozum, podpořit kreativitu lidí správným směrem, zplnomocňovat zaměstnance tak, aby se stali odpovědnými a samostatnými.

Kateřina Nechanická

Mgr. Marek Velas

Mgr. Marek Velas je koučem v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu.

PhDr. Vojtěch Bednář

Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.

Hotel Artemis****

Hotel Artemis****

U Sluncové 71/14, Praha 180 00

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar. Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

 

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

 

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

 

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Galerie