Akreditovaný seminář: Aktivní učení — kdy a jak ho používat ve výuce

Akreditovaný seminář: Aktivní učení — kdy a jak ho používat ve výuce

Aktivizujte žáky pro učení i životní zkušenosti

Termín: 18. 6. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Žáci sedí jako pecky a nejeví žádný zájem o to, co jim říkáte? Při online výuce se věnují kdečemu, jen ne vám? Je to marné a zbytečně se vysilujete? Osvojte si metody aktivního učení, kde je těžiště přesunuto na žáka. Jak na to? Vyzkoušejte si na prezenčním workshopu.

Seminář má akreditaci Č.j.: MSMT- 11590/2020-4-335. Účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

Přihlaste se s kolegy a získejte slevu pro dva a více účastníků!

Z organizačních důvodů se seminář uskuteční v novém termínu 18. 6. 2021. Předpokládáme, že vám v tomto termínu budeme moci nabídnout také prezenční formu školení. Děkujeme za pochopení.

4 990 Kč
bez DPH

Seminář má akreditaci Č.j.: MSMT- 11590/2020-4-335. Účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

Důležité:

V případě, že by se seminář vzhledem k vládním opatřením konal v online podobě, budou dodrženy veškeré podmínky pro akreditované vzdělávací akce. Můžete počítat s možností pokládat dotazy. Navíc budete mít k dispozici nahrávku a k informacím se tak budete moci kdykoliv vrátit.

Cíl semináře:

Účastníci si společně vytvoří přehled nejčastěji používaných metod aktivního učení – tedy učení, při kterém je aktivní žák. Na praktickém příkladu zjistí, jak lze tyto metody v rámci výuky řadit do funkční vyučovací jednotky, při které se žák učí nejen daný obsah, ale i důležité životní dovednosti. Východiskem tohoto tématu je konstruktivistická pedagogika, která vychází z předpokladu, že si žák své vlastní poznání buduje (konstruuje) sám na základě svých praktických zkušeností. Základem je model třífázového učení: evokace – uvědomění si významu – reflexe (dále jen E-U-R).

Na základě sdílených zkušeností a s podporou vytvořeného zásobníku metod si účastníci vytvoří prvotní nástřel modelu E-U-R, který mohou využít ve svém předmětu. Seminář proběhne formou kombinace individuální a skupinové práce, diskuse budou probíhat v komunitním kruhu.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Aktivní učení — kdy a jak ho používat ve výuce je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ a SŠ.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte certifikát o jeho absolvování. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení.

Program celodenního semináře (9:00–16:00 hod.)

Co vše zahrnuje aktivní učení a jak jej zařadit do výuky
Praktické ukázky vhodných výukových metod a rozbor videoukázek
Jak zúročit model třífázového učení E-U-R
Jak na hodnocení při aktivním učení
Jak poskytnout žákovi zpětnou vazbu: podporující, motivující, nepodjatou

Mgr. Pavlína Seidlerová

Pavlína Seidlerová je ředitelkou základní školy, lektorkou a mentorkou. Má zkušenosti v roli pedagožky 1. stupně i zástupkyně ředitele na gymnáziu. Spolupracuje s organizací Učitel naživo, JOB a zapojuje se do projektu Eduzměna.

Online - živý přenos

Online - živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

4 990 Kč
bez DPH