Roční předplatné publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru

Roční předplatné publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru

Prémiová verze: 3 + 1 aktualizace zdarma!

Dynamický vývoj archivní legislativy za posledních deset let dokládá, že zorientovat se v oblasti archivnictví a spisové služby činí veřejnoprávním původcům značné problémy. Jak nově používat datové schránky od 1. 3. 2019? Publikace přináší aktuální přehled legislativních změn včetně přehledu povinností původců, editovatelných vzorů nebo také otázek a odpovědí na nejzávažnější problémy, s nimiž se původci setkávají nejčastěji.

Díky ročnímu předplatnému budete mít vždy k dispozici nejaktuálnější informace!

Autor:

7 490 Kč
bez DPH a expedičních nákladů

Výhody ročního předplatného:

Co díky ročnímu předplatnému získáte? 
 

  • Každou čtvrtou aktualizaci vaší publikace Vám zašleme zdarma!

  • Nebudete se muset o nic starat, a přitom budete mít vždy čerstvý přísun informací a legislativních změn.

  • Platby za 3 aktualizace vám sjednotíme do jediné faktury, abyste měli jednodušší administrativu.

  • Ušetříte čas paní účetní ve vaší organizaci.

Popis publikace

Oblast archivnictví a spisové služby prošla řadou změn. Ty se týkají nejen podrobností o výkonu spisové služby, ale také příjmu, označení a evidence dokumentů. Četnost změn je velmi obtížné sledovat, přitom při nedodržení zákonných povinností hrozí nemalé sankce.

Abyste si byli jisti, že se vyznáte ve spleti platné legislativy, vyhlášek, předpisů a nařízení, že dostojíte všem předepsaným povinnostem, využijte naši praktickou publikaci se vzory, díky níž snadno splníte své úkoly a vyhnete se případným problémům.

AKTUÁLNÍ TÉMATADatové schránky od 1. 3. 2019 - Elektronická spisová služba - Elektronické dokumenty dle nařízení eIDAS - Jak se připravit na kontrolu výkonu spisové služby 

 

Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru v příkladech, otázkách a odpovědích

  • 430 tiskových stran formátu A5
  • privátní webová stránka se vzorovými formuláři, dokumenty, legislativou a užitečnými nástroji
  • rejstřík pro snadnou orientaci
  • slovníček pojmů z oblasti spisové služby
  • systém grafických značek a marginálií pro větší přehlednost

 

Přehled kapitol

A. Vedení spisové služby v souladu s aktuální legislativou

  • A.1 Vedení spisové služby v souladu s aktuální legislativou
  • A.2 Zákon o registru smluv a jeho dopad na spisovou službu
  • A.3 Informační systém datových schránek

B. Základní povinnosti veřejnoprávních původců

  • B.1 Základní povinnosti veřejnoprávních původců
  • B.2 Rizika výkonu spisové služby
  • B.3 Bezpečnost dat a GDPR

C. Příjem, označování, evidence dokumentů

  • C.1 Příjem, označování, evidence dokumentů v analogové podobě
  • C.2 Příjem, označování, evidence dokumentů v digitální podobě
  • C.3 Národní standard pro elektronické systémy spisových služeb (NSESSS)
  • C.4 Elektronický podpis a identifikace (eIDAS)
  • C.5 Praktický průvodce zabezpečením důvěryhodnosti dokumentů v digitální podobě v průběhu celého jejich životního cyklu
  • C.6 Autorizovaná konverze
  • C.7 Datové schránky

D. Vyhotovování a ukládání dokumentů

  • D.1 Vyhotovování dokumentů
  • D.2 Ukládání dokumentů
  • D.3 Dlouhodobá digitální archivace
  • D.4 Správa finančních dokumentů

E. Spisový řád

  • E.1 Spisový řád

F. Skartační řád

  • F.1 Skartační řád
  • F.2 Skartační řízení v digitální podobě
  • F.3 Skartační lhůty v souladu s GDPR

G. Spisová rozluka

  • G.1 Spisová rozluka

H. Kontrola a správní delikty

  • H.1 Kontrola
  • H.2 Správní delikty
  • H.3 Správní řízení

Ing. Martina Macek

Ing. Martina Macek je absolventkou Fakulty elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze.

Ing. Stanislav Fiala

Ing. Stanislav Fiala působí jako metodik spisové služby s mnohaletou praxí v oboru správy dokumentů a dlouhodobého ukládání dokumentů v digitální podobě. Je členem odborných sdružení IRMS-CRG, akreditovaným lektorem a auditorem ISO 15489.

Luděk Mandok

Luděk Mandok působí od roku 2001 jako senior security konzultant ve společnosti AutoCont CZ, a.s. Od začátku své profesní kariéry se profiloval v oblasti bezpečnosti IT. V posledních dvou letech se také účastnil výzkumných projektů zaměřených na vývoj nových autentizačních metod. Je členem ISACA a držitelem titulu CISA.

Mgr. Jan Schwaller

Jan Schwaller vystudoval Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy obor historie – archivnictví a pomocné vědy historické.

Mgr. Karel Matuška

Karel Matuška absolvoval studium oboru archivnictví na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.

PhDr. Irena Hajzlerová

Irena Hajzlerová působí jako ředitelka a archivní inspektorka Státního okresního archivu Karviná.

PhDr. Jana Schwallerová

Jana Schwallerová vystudovala historii, archivnictví a pomocné vědy historické na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

7 490 Kč
bez DPH a expedičních nákladů