
Seminář: Datové schránky v praxi roku 2021
Vlastnosti – výhody – přednosti – úskalí používání
Termín: 24. 3. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Víte, jak správně datovkou odesílat dokumenty a jak si poradit s jejich podepisováním? Jak je konvertovat z papírové podoby do digitální a naopak? Kde všude můžete datovku použít a ulehčit si práci? Jaké nástroje použít a jakým způsobem vše archivovat? Poradíme na semináři.
Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.
4 190 Kč
bez DPH
Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.
Cíl semináře
Cílem semináře Datové schránky v praxi roku 2021 je seznámit účastníky s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich využívání. Projdeme všechny možné úskalí jejich používání a upozorníme na časté chyby jak ze strany firem, tak úřadů. Lektor se zaměří především na praktické příklady, problémy a řešení konkrétních situací, a to včetně aktuální judikatury.
Komu je seminář určen
Seminář je určen především pro účetní, administrativní pracovníky, členy statutárních orgánů, auditory, asistenty daňových poradců nebo advokátů, podnikatele a v neposlední řadě také zaměstnancům veřejné správy.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu.
Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám dodržení nejvyšších hygienických standardů, takže se nemusíte ničeho obávat. Můžete využít také přímého přenosu.
PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–12:00 hod.)
- Jak fungují datové schránky? Výhody a nevýhody
- Typy datových schránek, zřízení ze zákona a na žádost
- Ovládání datových schránek (nastavení, přístup, hesla)
- Přihlášení eObčankou, certifikátem, heslem
- Zabezpečení datové schránky, možnosti
- Podání datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu
- Náhrada podpisu použitím datové schránky
- Osoby oprávněné a osoby pověřené
- Doručování do datové schránky – zásady, zákonná úprava
- Doručovací fikce, nevybírání datové schránky
- Judikatura, praktické tipy a triky
- Ukázky práce s písemnostmi v datové schránce
- Ověření identity na internetu prostřednictvím datové schránky
- Využití na portálech státní správy (ČSSZ, portál GOV, Portál občana, EPO)
- Výpisy z rejstříků
- Praktické ukázky využití
- Archivace písemností a zpráv z datové schránky
- Autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak
- Nástroje na používání datové schránky, ukázka
- Diskuse, dotazy

Praha
Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.
Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.
4 190 Kč
bez DPH