Seminář: Elektronizace HR v praxi

Seminář: Elektronizace HR v praxi

Cesta k HR bez papírů

Termín: 21. 10. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Máte police plné osobních spisů zaměstnanců? Zabírají vám místo a jejich dohledávání vás stojí spoustu času? V dnešní době je možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě. Výhodou je urychlení procesu vyhotovování, podepisování, nakládání s nimi a snížení nákladů na jejich archivaci. V rámci tohoto semináře probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů a z nich vyplývajících rizika a omezení.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl semináře

Cílem semináře Elektronizace HR v praxi je seznámit účastníky s možností odbourat při vedení pracovněprávní agendy (tedy uzavírání pracovních smluv a veškeré související dokumentace) potřebu papírových dokumentů a tedy i polic plných šanonů s personálními spisy.

V rámci semináře probereme právní úpravu, která se vztahuje k elektronickým dokumentům a elektronickému podepisování (zejména se zohledněním specifik pracovněprávních předpisů a personální praxe), také postup praktické implementace takové elektronizace a její možná technologická řešení.

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Elektronizace HR v praxi je určen všem personalistům, interním právníkům, manažerům a dalším osobám, které se zabývají pracovním právem a personalistikou.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

 

PROGRAM SEMINÁŘE (9.00–14.00)

  1. Pracovněprávní dokumenty a jejich elektronizace
  2. Doručování elektronických dokumentů podle ZP
  3. Podepisování elektronických smluv
  4. Druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí
  5. Praktický pohled na elektronizaci při personální praxi 
  6. Moderní přístup k interakci zaměstnanec-zaměstnavatel
  7. Rizika při zavádění elektronizace

Ing. Zdeněk Sýkora

Zdeněk je projektovým manažerem společnosti SEFIRA zaměřující se na projekty pro klíčové zákazníky v oblasti integrací, paperless řešení a digitální důvěry. Za svou desetiletou praxi realizoval řadu významných projektů jako je migrace aplikací společnosti ČEZ na novou infrastrukturu, centralizace dokumentů v rámci skupiny VIG nebo zavedení bezpapírové personalistiky ve společnosti Kooperativa.

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.

Mgr. Samuel Mokriš

Samuel je solution konzultant a vývojář, který se ve společnosti SEFIRA významně podílí na rozvoji paperless řešení. Zaměřuje se především na rozvoj business procesů a jejich přizpůsobením na míru zákazníkům.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH