Logo AIVD
Seminář

Seminář: GDPR v marketingu

Jaké změny přináší GDPR do marketingové a obchodní činnosti?

Termín: 10. 1. 2018
Místo konání: Hotel Troja

Seminář: GDPR v marketingu

EU přináší nová pravidla pro ochranu osobních údajů, která se budou bez výjimky týkat všech firem i organizací ve všech členských státech. Nová pravidla zpřísňují nakládání s osobními údaji a hlavně zvyšují sankce až do výše 500 milionů Kč! I v marketingové a obchodní činnosti vás čeká řada změn, ať už u získávání souhlasů nebo při práci s marketingovou databází. Přijďte na praktický půldenní seminář a postupujte v souladu s GDPR.

4 390 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře GDPR v marketingu je pomoci všem firmám  v přípravě na revoluci v ochraně osobních údajů. Právě teď je nejvyšší čas na praktickou implementaci všech změn, protože při nesplnění povinností hrozí obrovské sankce. Právě marketingu se nové nařízení EU dotkne nejvíc: změny při práci s databází, nové získávání souhlasů, právo na zapomenutí a další nové povinnosti musíte zavést do své praxe, pokud se chcete vyhnout pokutě.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář GDPR v marketingu je určen marketingovým specialistům, obchodním ředitelům, databázovým specialistům, firemním právníkům i majitelům a ředitelům firem,  stejně jako všem, kteří zpracovávají osobní údaje.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

PROGRAM PŮLDENNÍHO SEMINÁŘE (9,00–13,00 hod.)

Obsah

  • praktický pohled na GDPR v souvislosti s marketingem
  • legální získávání souhlasu se zpracováním osobních údajů
  • kontrola stávajících marketingových databází
  • právo na zapomenutí
  • transparentnost zpracování osobních údajů
  • povinnosti vůči ÚOOÚ
  • praktické tipy, jak se připravit v marketingu na GDPR

 

Mgr. Marie Šebelová

Marie Šebelová je advokátkou zaměřující se na právo reklamní, autorského a právo osobních údajů. Poslední tři roky se také v praxi intenzivně věnuje cizineckému právu. Publikovala například v časopisech Marketing & Media, Strategie či Trend marketing a je autorkou publikace Autorské právo.

Hotel Troja

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

Mapa