Seminář: Home office: legislativní pasti v otázkách a odpovědích

Seminář: Home office: legislativní pasti v otázkách a odpovědích

Záludná pravidla práce z domova a hybridní práce

Termín: 18. 11. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Kontroverzní home office je kvůli koronaviru stále na denním pořádku. Zaměstnavatelům ale může pěkně zavařit. Jak home office ošetřit v pracovní smlouvě? Je to pracovní úraz, když se zaměstnanec doma opaří kávou? Jak je to s místem výkonu práce a evidencí pracovní doby? Jaká platí pravidla, když zaměstnanec na HO jde k lékaři? Otázek je hodně, ale v zákoně to je jeden velký galimatyáš. Zúčastněte se školení, kde zodpovíme nejproblematičtější otázky z praxe, a navíc se budete moct na cokoliv zeptat.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit semináře osobně z důvodu nařízení vlády, zaměstnavatele, karantény apod., o důležité informace nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat své dotazy v reálném čase. 

Cíl semináře

Cílem semináře Home office: legislativní pasti v otázkách a odpovědích je poradit vám s aktuálním problémy, které řešíte se svými zaměstnanci. Poradíme, jak se vypořádat s těmi nejproblematičtějšími aspekty home office, a navíc se budete moct na cokoliv zeptat lektora.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Home office: legislativní pasti v otázkách a odpovědích je určen především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru. Dále je určen všem, kteří se o tuto problematiku zajímají, včetně zaměstnanců v pracovním poměru.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a záznam živého vysílání. V případě prezenční formy také občerstvení a teplý oběd.

 

PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–14:00 hod.)

  1. Co je to home office podle zákona?
  2. Hlavní výhody a nevýhody
  3. Jak zákon aktuálně upravuje výkon práce z domova a výkon práce na dálku
  4. Způsoby sjednání výkonu práce z domova, střídání práce z domova a kanceláře
  5. Problematika home office a sjednaného místa výkonu práce
  6. Placení nákladů a náhrada nákladů na home office zaměstnavatelem
  7. Zajištění a používání techniky, nutného technického vybavení a pracovních prostředků při výkonu práce z domova a práce na dálku
  8. Zajištění ochrany osobních údajů při výkonu práce na home office
  9. Problematika bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu práce z domova, práva a povinnosti účastníků pracovněprávního vztahu
  10. Home office a problematika pracovních úrazů a nemocí z povolání
  11. Praktické příklady a možnosti využití 
  12. Aktuální a připravované legislativní změny

JUDr. Marilla Kokešová

Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Nakladatelství FORUM, Praha 8

Nakladatelství FORUM, Praha 8

Střelničná 1861/8a, Praha 8 182 00

Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

 

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy 

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Galerie