Seminář: Home office 2019 - Pravidla, rizika a legislativa

Seminář: Home office 2019 - Pravidla, rizika a legislativa

Výhody a úskalí výkonu práce z domova v praxi

Termín: 12. 12. 2018
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Home office patří mezi moderní a stále častěji používané a požadované způsoby výkonu práce zaměstnancem. Vedle nesporných výhod pro zaměstnance však tento způsob může představovat závažná úskalí a případné vícenáklady pro zaměstnavatele, a to nejen z důvodu současné nedostatečné právní úpravy. Zaměstnavatelé, jak zajišťujete ochranu dat při zpracování po síti? A jak postupovat v případě pracovního úrazu na home office? Neriskujte zbytečně a předejděte sankcím s naší pomocí!

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Cílem semináře Home office: Pravidla, rizika a legislativa je seznámit vás s hlavními rizikovými oblastmi práce z domova a upozornit vás na důležitá úskalí, která nesmíte podcenit. Zaměříme se na ochranu dat při zpracování po síti, protože GDPR od základu změnilo pravidla. Víte také, kdo hradí náklady při home office a jak je to s místem výkonu práce v pracovní smlouvě? A kdo nese zodpovědnost při „pracovním úrazu“? Vše se dozvíte na praktickém školení.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Home office: Pravidla, rizika a legislativa je určen především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9:00–15:30 hod.)

  1. Home office a teleworking, důležité pojmové vymezení
  2. Home office (teleworking) – hlavní výhody a nevýhody
  3. Současná právní úprava výkonu práce z domova a výkonu práce na dálku
  4. GDPR: nové nařízení EU v home office
  5. Způsoby sjednání výkonu práce z domova
  6. Problematika home office a sjednaného místa výkonu práce
  7. Placení nákladů a náhrada nákladů na home office zaměstnavatelem
  8. Zajištění a používání techniky, nutného technického vybavení a pracovních prostředků při výkonu práce z domova a práce na dálku
  9. Možnost pravidelného setkávání s ostatními zaměstnanci
  10. Problematika bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu práce z domova, práva a povinnosti účastníků pracovněprávního vztahu
  11. Home office a problematika pracovních úrazů a nemocí z povolání

JUDr. Marilla Kokešová

Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Hotel Troja

Hotel Troja

Trojská 2232/1, Praha 180 00

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

GPS kódy: 50°7'18.133"N, 14°27'15.319"E

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 10, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa za 150 Kč/den.

Galerie