Seminář: Intrastat 2021 – Časté chyby, novinky a praktické tipy

Seminář: Intrastat 2021 – Časté chyby, novinky a praktické tipy

Konkrétní případy i problémy z praxe a jejich řešení

Termín: 3. 12. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Máte povinnost vykazovat Intrastat? A víte, jak ho provádět v roce 2021 dle aktuální legislativy? Na příkladech z praxe vás zkušení lektoři seznámí s problematickými opravami ve výkazech, všemi novinkami a celým procesem tak, abyste nikde neudělali chybu. Konzultační seminář umožní obchodníkům správně provádět Intrastat i při složitějších obchodních případech a vyvarovat se sankcí za chybné vykazování Intrastatu.

Přihlaste se i s kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám maximálně 9 účastníků na místě a dodržení nejvyšších hygienických standardů, takže se nemusíte ničeho obávat.

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl semináře

Cílem semináře je seznámit s prováděním Intrastatu jak účastníky, kteří s jeho vykazováním začínají, tak účastníky, kteří již Intrastat vykazují a chtějí získat odpovědi na své dotazy k jeho provádění. Ocení ho také ti, kteří obchodníky s členskými státy Evropské unie zastupují.

Účastníci semináře získají všechny potřebné informace o vykazování údajů do Intrastatu včetně jejich pramenů. Seminář seznámí obchodníky se správným a jednotným výkladem ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu tak, aby nečinilo správné provádění Intrastatu problémy obchodníkům ani jejich zástupcům.

Seminář je zaměřen na konkrétní problémy a případy, se kterými se zpravodajské jednotky v praxi často setkávají. Ucelený výklad umožní účastníkům lépe se orientovat v problematice provádění Intrastatu v České republice. 

Prohlédněte si detailní obsah semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Intrastat 2020/2021 – Časté chyby, novinky a praktické tipy je určen pro všechny společnosti, které obchodují s členskými státy Evropské unie nebo mají z jiných důvodů povinnost vykazovat údaje do Intrastatu.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám maximálně 9 účastníků na místě a dodržení nejvyšších hygienických standardů, takže se nemusíte ničeho obávat. Můžete využít také přímého přenosu.

PROGRAM SEMINÁŘE (9.00–14.00)

  1. Předpisy, prameny a kde získat informace o provádění Intrastatu
  2. Zboží sledované v Intrastatu
  3. Zboží nesledované v Intrastatu
  4. Vznik a zánik povinnosti vykazování údajů
  5. Zvláštní druhy a pohyby zboží  
  6. Malé zásilky
  7. Rozebrané zboží
  8. Kódy povahy transakce (praktické příklady)
  9. Zpracování dle smlouvy 
  10. Skupiny dodacích podmínek
  11. Kód zboží
  12. Vlastní hmotnost
  13. Množství v doplňkových měrných jednotkách
  14. Fakturovaná hodnota
  15. Přepočítací kurz
  16. Provádění oprav ve výkazech
  17. Dobropisy
  18. Sankce a chyby v provádění Intrastatu

Ing. Jan Bílý

Odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

Mgr. Veronika Trakalová

Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH