Seminář: Intrastat v roce 2018 - Novinky, změny a praktické tipy

Seminář: Intrastat v roce 2018 - Novinky, změny a praktické tipy

Konkrétní případy i problémy z praxe a jejich řešení

Termín: 15. 11. 2017
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Po vstupu České republiky do Evropské unie znamenal Intrastat značné snížení zátěže pro obchodníky v porovnání s Jednotným správním dokladem, který museli vyplňovat před vstupem ČR do EU. Přesto řada firem považuje vykazování Intrastatu za problematické a časově náročné. Konzultační seminář umožní obchodníkům správně provádět Intrastat i při složitějších obchodních případech a vyvarovat se sankcím za chybné vykazování Intrastatu.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře:

Cílem semináře je seznámit s prováděním Intrastatu účastníky, kteří s jeho vykazováním začínají nebo by mohli brzo začít. Seminář je vhodný i pro účastníky, kteří již Intrastat vykazují a chtějí získat odpovědi na své dotazy k jeho provádění. Ocení ho také ti, kdo obchodníky s členskými státy Evropské unie zastupují.

Účastníci semináře získají všechny potřebné informace o vykazování údajů do Intrastatu včetně jejich pramenů. Seminář seznámí obchodníky se správným a jednotným výkladem ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu tak, aby nečinilo správné provádění Intrastatu problémy obchodníkům ani jejich zástupcům.

Seminář je zaměřen na konkrétní problémy a případy, se kterými se zpravodajské jednotky v praxi často setkávají. Ucelený výklad umožní účastníkům lépe se orientovat v problematice provádění Intrastatu v České republice.

Komu je seminář určen:

Seminář Intrastat v roce 2018 je určen pro všechny zájemce, kteří obchodují s členskými státy Evropské unie nebo mají z jiných důvodů povinnost vykazovat údaje do Intrastatu.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd.

 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9.00 - 15.30)

  1. Předpisy, prameny a kde získat informace o provádění Intrastatu
  2. Zboží sledované v Intrastatu
  3. Zboží nesledované v Intrastatu
  4. Vznik a zánik povinnosti vykazování údajů
  5. Zvláštní druhy a pohyby zboží  
  6. Malé zásilky
  7. Rozebrané zboží
  8. Kódy povahy transakce (praktické příklady)
  9. Zpracování dle smlouvy 
  10. Skupiny dodacích podmínek
  11. Kód zboží
  12. Vlastní hmotnost
  13. Množství v doplňkových měrných jednotkách
  14. Fakturovaná hodnota
  15. Přepočítací kurz
  16. Provádění oprav ve výkazech
  17. Dobropisy
  18. Sankce a chyby v provádění Intrastatu

Ing. Jan Bílý

Vedoucí oddělení metodiky a zpracování Intrastatu a Extrastatu odboru statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

Mgr. Veronika Trakalová

Metodička Intrastatu v oddělení metodiky a zpracování Intrastatu a Extrastatu odboru statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

Hotel Troja

Hotel Troja

Trojská 2232/1, Praha 180 00

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

GPS kódy: 50°7'18.133"N, 14°27'15.319"E

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 10, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa za 150 Kč/den.

Galerie