Cíl semináře:
Velkou konkurenční výhodou je znalost souvislostí mezi rozvahou a výsledovkou a schopnost odhalit v nich silné a slabé stránky firmy či cesty řešení, jak zlepšit firemní hospodaření. Informace z těchto výkazů tak s úspěchem využijí rovněž analytici, pracovníci controllingových oddělení nebo interního auditu.
Všechno souvisí se vším! Platí to i o účetních výkazech, které jsou spolu vzájemně provázány. Pokud navíc víte, co hledáte, budete v nich relativně rychle schopni nalézat odpovědi na otázky o finančním zdraví podniku, efektivitě Vašeho podnikání a míře rizika, kterému je Vaše firma vystavena.
Díky interaktivnímu výkladu zkušené lektorky založenému na příkladech z praxe a aktivnímu zapojení samotných účastníků se na kurzu dozvíte, co je pro podnikatele podstatné v rozvaze a výsledovce. Naučíte se v těchto výkazech nacházet souvislosti. Zodpovíte si otázky, které si při pohledu na statutární výkazy kladete. Stanete se komunikačním partnerem kolegů s vhledem do účetnictví.
Komu je seminář určen:
Seminář je určen nejen majitelům společností a jejich zástupcům, kteří chtějí znát věrný finanční obraz společnosti, ale především dalším výkonným manažerům ve vedení firem, kteří nemají finanční vzdělání, ale chtěli by nebo měli by ekonomice své firmy rozumět. Jedná se o obchodní a marketingové ředitele, výrobní ředitele, či dokonce HR manažery.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.